آلومینیوم اراک بزرگی خودرا درلیگ برترفوتبال ایران نشان داد/ دراین بیشه شیرهاخفته اند

آبان 27, 1400
455 بازدید

هفته پنجم لیگ برتر؛ آلومینیوم اراک بزرگی خودرا درلیگ برترفوتبال ایران نشان داد/ دراین بیشه شیرهاخفته اند اراک– هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس در تقابل دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک با برتری ۲ بر یک به سود آلومینیوم پایان یافت. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ هفته پنجم […]

هفته پنجم لیگ برتر؛
آلومینیوم اراک بزرگی خودرا درلیگ برترفوتبال ایران نشان داد/ دراین بیشه شیرهاخفته اند

اراک– هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس در تقابل دو تیم نفت مسجدسلیمان و آلومینیوم اراک با برتری ۲ بر یک به سود آلومینیوم پایان یافت.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور خلیج فارس در چند شهرستان پیگیری شد؛ که در این هفته تیم آلومینیوم اراک میزبان نفت مسجد سلیمان بود و میزبان از میهمان خود در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک پذیرایی کرد.
دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی در مستطیل سبز در حالی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که تا هفته چهارم تیم آلومینیوم با انجام ۴ بازی ۲ برد ۲ تساوی بدون باخت و کسب ۸ امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشت. آلومینیوم با این بردو کسب سه امتیاز ۱۱ امتیازی شد تا خود را به صدر جدول برساند.
نفت مسجدسلیمان نیز با انجام چهار بازی یک برد دو تساوی و یک باخت و کسب ۵ امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی لیگ برتر جا خوس کرده بود.
هر دو تیم در هر دو نیمه بازی جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند و بازی پایاپایی را ارائه کردند. تا اینکه در دقیقه ۴۱ میرجوان بازیکن نفت مسجدسلیمان پس از گذشت چهار هفته سرانجام درواره آلومینیوم را به سنگربانی حسین پور حمیدی گشود.
پس از گشوده شدن دروازه اراک، شتاب بازی از سوی هر دو تیم آغاز و بازیکنان هر دو تیم قصد گلباران دروازه های یکدیگر را داشتند تا اینکه در دقیقه ۴۷(وقت اضافی) پنالتی به سود اراکیها رقم خورد. زننده ضربه پنالتی نیما درودی توانست با این ضربه گل تساوی بازی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم هر دو تیم حالت های تهاجمی را بیش از دفاعی به کار بستند تا اینکه سرانجام سومین گل این دیدار و دومین گل آلومینیوم در دقیقه ۸۸ توسط اسماعیل شریفات سفیر کشان دل دروازه نفت مسجدسلیمان را شکاف و در داخل دروازه جا خوش کرد. و به این شکل پیروزی و کسب سه امتیاز در هفته پنجم لیگ برتر برای اراکی ها رقم خورد.
ادامه بازی بدون هیچ گونه رد و بدل شدن گل‌ ادامه پیدا کرد و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید تا تیم آلومینیوم اراک یکبار دیگر توانمندی و اقتدار خود را در لیگ برتر به چشم حریفان بکشد. و بدانند دراین بیشه شیرهای خفته اند.