آلومینیوم اراک در خانه مقابل هواداران تهران در زورآزمایی متوقف شد

مرداد 21, 1401
142 بازدید

در گام نخست لیگ برتر فصل جدید؛ آلومینیوم اراک در خانه مقابل هواداران تهران در زورآزمایی متوقف شد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: نخستین دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و هواداران تهران از سری مسابقات لیگ برتر فصل جدید؛ بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هواداران در اراک پایان یافت. به گزارش […]

در گام نخست لیگ برتر فصل جدید؛

آلومینیوم اراک در خانه مقابل هواداران تهران در زورآزمایی متوقف شد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
نخستین دیدار دو تیم آلومینیوم اراک و هواداران تهران از سری مسابقات لیگ برتر فصل جدید؛ بازی با نتیجه یک بر صفر به سود هواداران در اراک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، بیست و دومین دوره لیگ برتر باشگاه های ایران جام خلیج فارس (فصل ۱۴۰۱– ۱۴۰۲) با حضور ۱۶ تیم از جمعه بیست و یکم مرداد ۱۴۰۱ آغاز، که در هفته نخست با ۵ بازی در نقاط مختلف شهر های کشور به پیگیری شد.

گل اول را هواداران کاشت

بر اساس این گزارش، در این هفته تیم آلومینیوم اراک میزبان هواداران تهران بود. که بازی در ورزشگاه امام خمینی(ره) این شهرستان بدون تماشاگر آغاز شد.
هر دو تیم با توجه به اینکه نخستین دیدار انجام می‌دادند، هیچگونه شناخت فنی از یکدیگر نداشتند. به همین جهت در مقابل یکدیگر خیلی با احتیاط ظاهر شدند ولی با این وجود نیمه اول بازی، پا یا پای پیش رفت و هیچ برتری نسبت به یکدیگر نداشتند. البته تیم هواداران خیلی با حوصله و بدون هیچگونه استرس بازی را دنبال می‌کردند، تا اینکه در دقیقه ۲۳ بازی نخستین گل این دیدار در گام نخست با ضربه مستقیم توسط محمد جواد محمدی بازیکن هواداران وارد دروازه آلومینیوم شد ونیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان یافت.

تلاش آلومینیوم بی نتیجه ماند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ در نیمه دوم بازی تیم آلومینیوم اراک ضمن هوشیاری بیشتر بازی را هجومی تر نسبت به نیمه اول آغاز کرد، به نحوی که چندین بار دروازه هواداران را با خطر جدی روبرو کرد، اما با تمام تلاش نتوانست دروازه هواداران را باز کند و در نهایت این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود هواداران پایان یافت.