آلومینیوم اراک و پدیده مشهد به تساوی ۲–۲ رضایت دادند/ پدیده مشهد قوی تر از گذشته ظاهر شد

بهمن 3, 1400
453 بازدید

هفته شانزدهم دور برگشت لیگ برتر، آلومینیوم اراک و پدیده مشهد به تساوی ۲–۲ رضایت دادند/ پدیده مشهد قوی تر از گذشته ظاهر شد   اراک– هفته شانزدهم دور برگشت بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور– جام خلیج فارس، دو تیم آلومینیوم اراک و پدیده مشهد در اراک به میدان رفتند […]

هفته شانزدهم دور برگشت لیگ برتر،

آلومینیوم اراک و پدیده مشهد به تساوی ۲–۲ رضایت دادند/ پدیده مشهد قوی تر از گذشته ظاهر شد

 

اراک– هفته شانزدهم دور برگشت بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور– جام خلیج فارس، دو تیم آلومینیوم اراک و پدیده مشهد در اراک به میدان رفتند و بازی را با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، هفته شانزدهم دوره برگشت رقابت های بیست و یکمین دوره لیگ برتر حرفه‌ای فوتبال ایران، روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰، با ۴ دیدار با میزبانی شهرهای اراک، اصفهان، مسجد سلیمان و تبریز پیگیری شد، که در این هفته آلومینیوم اراک میزبان پدیده مشهد بود.

نیمه اول بازی با تساوی بدون گل پایان یافت

تقابل دو تیم آلومینیوم اراک به عنوان میزبان و پدیده مشهد به عنوان میهمان ساعت ۱۵ روز یکشنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک پیگیری شد. نیمه اول اگرچه هیچ کدام از تیم ها کلید قفل دروازه های یکدیگر را نیافتند و دروازه ها همچنان با تمام تلاش هر دو تیم بسته ماند، اما در نهایت هر دو تیم در سرمای شدید اراک بازی دیدنی را به نمایش گذاشتند.

برتری اراک نسبت به مشهد

نیمه اول آلومینیوم اراک نسبت به پدیده مشهد بازی برتری را ارائه داد. اما موفق به گشودن دروازه پدیده مشهد نشد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل پایان یافت.

نیمه دوم هم جذاب هم دروازه ها باز شد

بازیکنان هر دو تیم در نیمه دوم بر شدت حملات خود بر روی دروازه‌های یکدیگر شتاب بیشتری دادند و تا پایان دیدار بازی جذاب و دیدنی را به نمایش گذاشتند. در همان دقایق اولیه نیمه دوم، اولین گل بازی توسط بازیکنان آلومینیوم وارد دروازه پدیده مشهد شد و بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اراک ادامه یافت در دقیقه ۵۰ بازی نیز دوازه اراک گشوده شد، تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک ادامه پیدا کند.

پنالتی به سود اراک رقم خورد

به دنبال این تساوی هر دو تیم بر تلاش خود برای کسب سه امتیاز بازی افزودند تا سرانجام در دقیقه ۸۲ پنالتی به سود اراکی ها اتفاق افتاد و زننده پنالتی پوریا آریا کیا موفق شد نتیجه بازی را تا لحظه دقیقه ۸۲ ، ۲ بر یک به سود آلومینبوم رقم بزند. بازی همچنان با جذابیت ادامه داشت. تا در دقیقه ۸۸ فلاحیان با گشودن دروازه آلومینیوم یکبار دیگر گل تساوی بازی را رقم بزند و در نهایت پس از بیش از ۹۰ دقیقه تلاش، تقابل آلومینیوم اراک و پدیده مشهد در هفته شانزدهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر– خلیج فارس با تساوی دو بر دو و تقسیم امتیاز بازی میان هر دو تیم در اراک پایان یافت.

گفتنی است تیم آلومینیوم اراک تا پایان هفته پانزدهم با انجام ۵ ۱ بازی ۵ برد ۹ تساوی و یک باخت و کسب ۲۴ امتیاز در رده چهارم و پدیده مشهد با انجام ۱۵ بازی بدون برد ۴ تساوی و ۱۱ باخت و کسب ۱۴ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر یعنی شانزدهم قرار دارند.