آیین گرامیداشت پژوهشگر؛ نویسنده و محقق استان مرکزی در اراک برگزار شد

فروردین 7, 1401
591 بازدید

آیین گرامیداشت پژوهشگر؛ نویسنده و محقق استان مرکزی در اراک برگزار شد   اراک– پایگاه خبری چشم راه: آیین گرامیداشت فرهیخته؛ نویسنده و پژوهشگر استان مرکزی؛ زنده‌یاد محمود پیرهادی تواندشتی در اراک برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ این آیین با حضور جمعی از هنرمندان؛ نویسندگان؛ شاعران؛ محققین؛ پژوهشگران و فرهیختگان استان مرکزی […]

آیین گرامیداشت پژوهشگر؛ نویسنده و محقق استان مرکزی در اراک برگزار شد

 

اراک– پایگاه خبری چشم راه:
آیین گرامیداشت فرهیخته؛ نویسنده و پژوهشگر استان مرکزی؛ زنده‌یاد محمود پیرهادی تواندشتی در اراک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ این آیین با حضور جمعی از هنرمندان؛ نویسندگان؛ شاعران؛ محققین؛ پژوهشگران و فرهیختگان استان مرکزی در فرهنگسرای شهر صنعتی اراک با اجرای وحید نو اعتقاد برگزار شد.
در این آیین؛ محتشم مومنی نویسنده؛ محقق و حافظ شناس؛ آرش زرنیخی کارشناس و مدرس حوزه نمایش و شروین پیرهادی فرزند زنده‌یاد محمود پیرهادی؛ پیرامون شخصیت؛ خصوصیات اخلاق؛ مردم داری؛ آثار و تالیفات و تاثیرات آن در جامعه فرهنگ و هنر استان مرکزی مطالبی بیان داشتند.

در حاشیه این آیین؛ همچنین برنامه موسیقی متناسب با مراسم توسط مهدی عبدلی (خواننده) و مشایخی پور (نوازنده نی) و مداحی مقدسی اجرا شد.

در پایان فرزند زنده یاد میرهادی از حضور هنرمندان؛ شاعران؛ محققان؛ نویسندگان و فرهیختگان استان مرکزی که در فقدان پدر همدردی کردند؛ قدردانی کرد.