اجرای رزمایش اطعام مهدوی با همکاری آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر

فروردین 23, 1401
143 بازدید

همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان؛ اجرای رزمایش اطعام مهدوی با همکاری آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر   اراک–پایگاه خبری چشم براه: رزمایش اطعام مهدوی با همکاری آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر شهرستان اراک و کمیته امداد این شهرستان برگزار شد. به گزارش‌ پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه اطلاع […]

همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان؛

اجرای رزمایش اطعام مهدوی با همکاری آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رزمایش اطعام مهدوی با همکاری آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر شهرستان اراک و کمیته امداد این شهرستان برگزار شد.

به گزارش‌ پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد استان مرکزی؛ فرماندهی پادگان مالک اشتر در این مراسم گفت: مأموریت آموزشگاه علمی و تخصصی مالک اشتر تعلیم و تربیت درجه‌داران مؤمن متدین و شجاع برای خدمت در بدنه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: بر اساس تمهیدات و تدابیر مقام معظم رهبری در آموزشگاه تخصصی مالک اشتر به مانند سایر مراکز تخصصی کارگروه علمی و جهادی تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه از زمان تشکیل این کارگروه جهادی هشت روستای محروم در سطح اراک از خدمات فنی و مهندسی بهداشتی و پزشکی و سایر خدمات حمایتی بهره‌مند شدند؛ اضافه کرد:کمک‌های مؤمنانه بالغ بر ۹۵ میلیون تومان توسط این کارگروه و همچنین ۱۷ قلم لوازم خانگی تاکنون توزیع شده است وارائه خدمات فنی و مهندسی و عمرانی از خدمات ارائه شده بوده است .
وی در ادامه اظهار داشت: بسته های معیشتی با اعتبار ۲۶ میلیون تومان تهیه و توزیع و همچنین ۵۳۵ مورد ویزیت و تحویل دارو رایگان به ارزش ۱۸ میلیون تومان از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.
وی در پایان گفت: جمع‌آوری غذای مازاد فراگیران که تاکنون بیش از ۲۰ هزار پرس غذای گرم بوده با همکاری کمیته امداد بین نیازمندان توزیع شده است در مجموع در مدت ۸ ماه فعال فعالیت این گروه جهادی ۷۵۵ میلیون تومان خدمت رسانی شده است.

براساس این گزارش،دراین آیین مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی نیز سلامتی و امنیت را دو نعمت الهی دانست و گفت: یکی از روش های بالا بردن ضریب امنیت اجتماعی ،تعاون اجتماعی و مشارکت اجتماعی است.
وی افزود:اقدام نوع دوستانه شما بزرگواران لبیکی دوباره به فرمایشات مقام معظم رهبری ،ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی در سطح جامعه و اقدامی در جهت بالا بردن ضریب امنیت جامعه است، صمیمانه از اقدامات خوب انجام شده تشکر می کنم.

مجید مومنی در پایان گفت: خوشبختانه با کمک حامیان معزز یتیم بدون حامی در سطح استان مرکزی نداریم و کمکهای خیران برحسب حسب نیات خیران و با حفظ کرامت و عزت و نیازمندان توزیع می شود.