اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه و افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی در هفته بسیج استان مرکزی

اردیبهشت 15, 1401
153 بازدید

مسؤل بسیج سازندگی استان مرکزی خبرداد، اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه و افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی در هفته بسیج استان مرکزی اراک– مسؤل بسیج سازندگی استان مرکزی از اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج سازندگی در مرکزی خبر داد و گفت: این تعداد پروژه ها در […]

مسؤل بسیج سازندگی استان مرکزی خبرداد،

اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه و افتتاح ۱۱۰ پروژه عمرانی در هفته بسیج استان مرکزی

اراک– مسؤل بسیج سازندگی استان مرکزی از اجرای ۷۰۰ عنوان برنامه و بهره برداری از ۱۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در هفته بسیج سازندگی در مرکزی خبر داد و گفت: این تعداد پروژه ها در بخش های مسکن محرومین، لایروبی و احیای قنوات، راه بین مزارع و کانال‌های انتقال آب و… با صرف بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، امید محترمی در جمع خبرنگاران در آستانه سالروز تاسیس بسیج سازندگی اظهار کرد: افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی و بهره‌برداری از ۳ هزار و ۷۰ اشتغال با تکیه بر ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه و ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات بسیج‌سازندگی، ایجاد شده، از دیگر برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.

 

☑️برگزاری ۷۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی/۱۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به بهره برداری می رسد

وی اظهار کرد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه در سطح استان مرکزی پیش بینی شده که از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت در سراسر استان برگزار خواهند شد.

وی افزود: یادواره شهدای جهادگران، افتتاح و بهره برداری از پروژه های محرومیت زدایی، رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج های جوان، ارائه خدمات گروه های جهادی به ولی نعمتان و مردم در سراسر استان و در عرصه های مختلف، بهره برداری از فرصت های شغلی و کارگاه های اقتصاد مقاومتی و رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج سازندگی در استان مرکزی است.

محترمی بیان کرد: رزمایش جهادگران فاطمی در استان مرکزی با مشارکت ۳۵۰ گروه جهادی و ۴ هزار جهادگر در طول هفته بسیج سازندگی یوی از مهمترین برنامه ها است که جهادگران در این رزمایش خدمات محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و کمک مومنانه ارائه می کنند و کلیه اقشار بسیج نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

وی اضافه کرد: همچنین در هفته بسیج‌سازندگی ۱۱۰ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان در بخش های مسکن محرومین، لایه روبی و احیای قنوات، راه بین مزارع و کانال های انتقال آب، به بهره برداری می رسد.

مسئول بسیج سازندگی استان مرکزی تصریح کرد: افتتاح کارگاه های اقتصاد مقاومتی و بهره برداری از ۳ هزار و ۷۰ اشتغال که با تکیه بر ۷۶۰ صندوق قرض الحسنه و ۱۰۵ میلیارد تومان تسهیلات بسیج سازندگی ایجاد شده از دیگر برنامه ها در هفته بسیج سازندگی استان مرکزی است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ گروه جهادی در استان مرکزی سازماندهی شده که در عرصه های مختلف به شکل تخصصی به مردم و ولی نعمتان انقلاب خدمت رسانی می کنند و به فضل الهی و نقش آفرینی گروه های جهادی فصل جدیدی از قوی شدن ایران اسلامی در همه ابعاد شروع شده است.