اردوی منتخبین کشتی استان مرکزی برای حضور در رقابت‌های کشوری

اردوی منتخبین کشتی استان مرکزی برای حضور در رقابت‌های کشوری
دی 14, 1400
1205 بازدید

رئیس هیأت کشتی استان مرکزی خبر داد، اردوی منتخبین کشتی استان مرکزی برای حضور در رقابت‌های کشوری اراک– رئیس هیأت کشتی استان مرکزی گفت: اردوی یک روزه منتخبین کشتی گیران استان مرکزی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به صورت تمرین در اراک برگزار می‌شود. قاسم ترکمان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم […]

رئیس هیأت کشتی استان مرکزی خبر داد،

اردوی منتخبین کشتی استان مرکزی برای حضور در رقابت‌های کشوری

اراک– رئیس هیأت کشتی استان مرکزی گفت: اردوی یک روزه منتخبین کشتی گیران استان مرکزی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور به صورت تمرین در اراک برگزار می‌شود.

قاسم ترکمان در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه اظهار کرد: کشتی‌گیران و مربیان منتخب استان مرکزی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور ساعت ۱۶ روز جمعه هفدهم ماه جاری تمرین خود را در سالن کشتی شهدای پنجم مرداد اراک آغاز می کنند.

رئیس هیأت کشتی استان مرکزی افزود: پوریا ترکمان از اراک، امیرمحمد میان محله از ساوه، فرشید رضایی از ساوه، پوریا ذوالفقاری از خمین، مهدی شیخلر از ساوه، محمد امین مقصودی ازساوه، محمدرضا حسنی از تفرش، محمد غفاری از اراک، علی سبزی از ساوه، امیر حسین حافظی از دلیجان و امیر محمد احمدی از زرندیه ورزشکارانی هستند که به همراه مربیان، قاسم فدایی ازساوه، وحید اقلیمی از ساوه و حسن سربندی از اراک در این اردو و تمرین حضور دارند.