از فعالیت‌های ملی و استانی برای ترویج جهاد تبیین هدفمند استفاده شود

تیر 27, 1401
122 بازدید

.فرمانده سپاه روح الله مرکزی: از فعالیت‌های ملی و استانی برای ترویج جهاد تبیین هدفمند استفاده شود   اراک– پایگاه خبری چشم براه: فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛ ضمن بیان اینکه مناسبت‌های ملی و استانی از بهترین فرصت های مناسب برای استفاده جهاد تبیین است؛ گفت: ترویج و تبیین حماسه های دفاع مقدس و […]

.فرمانده سپاه روح الله مرکزی:

از فعالیت‌های ملی و استانی برای ترویج جهاد تبیین هدفمند استفاده شود

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی؛ ضمن بیان اینکه مناسبت‌های ملی و استانی از بهترین فرصت های مناسب برای استفاده جهاد تبیین است؛ گفت: ترویج و تبیین حماسه های دفاع مقدس و بهره برداری موثر از این گنج عظیم برای نسل جوان غرور ملی را تقویت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی در نشست ستاد کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی اظهار کرد: ترویج و تبیین حماسه های دفاع مقدس جوانان را به خودباوری می‌رساند؛ بنابراین باید به روش‌های مختلف به این مسئله اهتمام ورزید.

وی افزود: تبیین و تشریح واقعیت ها و حماسه های دفاع مقدس یک ضروری است. جهاد تبیین در حوزه دفاع مقدس علاوه بر اینکه حقانیت ملت ایران را به اثبات می‌رساند بازخوانی ظرفیت ها و توانمندی های فوق العاده ملت ایران برای مقابله با دشمنان عبور از مشکلات است و بسیار می تواند برای شرایط امروز راهگشا باشد.

کریمی با بیان اینکه یکی از بهترین فرصت ها برای جهاد تبیین استفاده از مناسبت‌های ملی و استانی است، گفت: می‌توان برای نسل جوان بهره برداری بسیار خوبی داشت و خوشبختانه استان مرکزی در این زمینه عملکرد بسیار خوبی دارد و لذا باید از مناسبت های استانی هدفمند استفاده شود.
فرمانده سپاه روح‌الله های استان در بخش دیگر سخنان خود؛ با تشریح حماسه های روز پنجم مرداد اراک بیان کرد: روز پنجم مرداد ماه یکی روزهای حماسی شهر اراک و البته استان مرکزی است و نشان دهنده هویت حماسی مردم اراک می باشد که حضور رزمندگان در عملیات های رمضان و مرصاد و سالروز بمباران اراک این روز را بسیار برجسته کرده و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب اسلامی شده و لذا فرصتی مناسب برای تبیین افتخارات و حماسه های مردم اراک است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: شروع برنامه های گرامیداشت روز پنجم مرداد ماه از ابتدای سال از جمله تکریم خانواده های معظم شهدا و اقدامات تبیینی و تولید محتوایی توسط سپاه اراک و مشارکت قابل تقدیر دستگاه های دیگر نشان از اهمیت این روز برای مردم اراک دارد و بنده به سهم خود از همه فعالین تشکر ویژه میکنم.

وی ادامه داد: استفاده از راویان مطلع و خصوصا خانواده معظم شهدای پنجم مرداد و تولیدات چند رسانه ای با محوریت خاطرات و تبیین حماسه ها از مهمترین اقدامات در راستای بزرگداشت پنجم مرداد اراک باشد و به فضل الهی در ایام مرداد ماه بار دیگر حماسه ها و افتخارات بزرگ مردم اراک برای اقشار مختلف مردم و خصوصا جوانان و نوجوانان باید تبیین و بازخوانی شود.

کریمی یکی دیگر از مهمترین رویکردهای کنگره شهدای استان مرکزی خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان خواند و افزود: در این راستا خدمات زیادی به مردم و به نیت و نام شهدای استان مرکزی ارائه شده که همچنان با قوت ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: اهدای بیش از ۱۷۰۰ جهیزیه به زوج های جوان و ساخت و تعمیر بیش از ۱۶۰۰ مسکن محرومین از مهمترین اقدامات خدمت رسانی کنگره شهدای استان به ولی نعمتان است.