استاندار مرکزی در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

استاندار مرکزی در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران
فروردین 11, 1401
190 بازدید

استاندار مرکزی در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران اراک– پایگاه خبری چشم براه: استاندار استان مرکزی در سفر خود به شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پرسنل فرمانداری بخشداری ها و ادارات تحت پوشش این شهرستان دیدار کرد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در این نشست که در فرمانداری […]

استاندار مرکزی در زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
استاندار استان مرکزی در سفر خود به شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با پرسنل فرمانداری بخشداری ها و ادارات تحت پوشش این شهرستان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در این نشست که در فرمانداری شهرستان خمین برگزار شد با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی عنوان شده است؛ یعنی «تولید- دانش بنیان -اشتغال آفرینی» گفت: در سال جاری شرایط باید به گونه ای طراحی شود که بخش اعظم شعار سال که مورد تاکید مقام رهبری است تحقق پیدا کند.
وی افزود: البته باید در شرایط کنونی نیز کارها به خوبی برنامه ریزی شود تا بتوان کنار کرونا برنامه ها و اهداف مورد نظر به خوبی پیش رود.
گفتنی است دیدار با خانواده شهدا و بازدید از پایگاه سفر نوروزی شهرستان خمین از دیگر برنامه‌های استاندار مرکزی در سفر یک روزه به این شهرستان است.