استقبال شهروندان ساوجی ازطرح پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس شهری

آبان 18, 1401
103 بازدید

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ساوه خبرداد، استقبال شهروندان ساوجی ازطرح پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس شهری     ساوه –پایگاه خبری چشم براه: رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه از استقبال شهروندان ساوجی ازطرح تردد با اتوبوس شهری با استفاده طرح پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس خبر داد. به گزارش خبرنگار […]

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری ساوه خبرداد،

استقبال شهروندان ساوجی ازطرح پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس شهری

 

 

ساوه –پایگاه خبری چشم براه:
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه از استقبال شهروندان ساوجی ازطرح تردد با اتوبوس شهری با استفاده طرح پرداخت الکترونیکی کرایه اتوبوس خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، به نقل از روابط عمومی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه، علی اصغر آرمیده، ضمن بیان اینکه در ۴ روز اخیر بیش از یک هزار و ۶۰۰ کارت الکترونیک شهروندی به شهروندان ساوجی ارائه شده است؛ افزود: از روز چهاردهم آبان ماه جاری ارائه کارت های جدید شهروندی که امکان پرداخت کرایه اتوبوس با آنها فراهم شده به شهروندان ساوجی آغاز گردیده است.

وی اظهار کرد: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری بیش از ۶ هزار کارت شهروندی به شهروندان ساوجی ارائه شود، چرا که از این پس پرداخت کرایه ناوگان حمل و نقل عمومی شهری(اتوبوس) فقط به صورت غیرنقدی و از طریق دستگاه کارتخوان صورت می پذیرد.
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ساوه؛ کاهش اتلاف وقت شهروندان در پرداخت کرایه اتوبوس، نظارت بهتر بر جریان های درآمدی و ارزیابی میزان تقاضا و مدیریت عرضه و همچنین کاهش معضلات بهداشتی ناشی از رد و بدل کردن پول نقد از جمله مزایای استفاده از کارت شهروندی عنوان کرد.