استقرار ۱۵ گروه جهادی تخصصی در روستاهای سیل زده آهنگران اراک

مرداد 9, 1401
138 بازدید

استقرار ۱۵ گروه جهادی تخصصی در روستاهای سیل زده آهنگران اراک     اراک– پایگاه خبری چشم براه: فرمانده سپاه ناحیه اراک از استقرار ۱۵ گروه جهادی تخصصی در روستای سیل زده روستای آهنگران اراک با هدف خدمت رسانی به مردم این منطقه خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت خدمت رسانی توسط گروه جهادی و […]

استقرار ۱۵ گروه جهادی تخصصی در روستاهای سیل زده آهنگران اراک

 

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه: فرمانده سپاه ناحیه اراک از استقرار ۱۵ گروه جهادی تخصصی در روستای سیل زده روستای آهنگران اراک با هدف خدمت رسانی به مردم این منطقه خبر داد و گفت: خوشبختانه وضعیت خدمت رسانی توسط گروه جهادی و دستگاه‌های امدادی در روستاهای آهنگران مطلوب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ پاسدار محمد مهجوری در حاشیه بازدید از مناطق سیل زده روستای آهنگران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به برکت بسیج و حضور جوانان در صحنه ها شاهد حرکت های جهادی موثر در بخش های مختلف کشور هستیم.

وی با اشاره به حضور جهادگران از لحظات ابتدایی شروع سیل روزهای گذشته در صحنه بیان کرد: در پی وقوع سیل و ایجاد مشکلاتی برای مردم بسیجیان و جهادگران اراکی از همان ابتدای بارش ها در صحنه خدمت به مردم حاضر شدند و در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان و با ارائه خدمات مختلف به مردم تلاش کردند آسیب ها را کاهش دهند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک افزود: با توجه به خسارات زیادی که در روستای آهنگران به مردم عزیز این روستا وارد شده ۱۵ گروه جهادی تخصصی از اراک در این روستا مستقر شده اند و به مردم خدمات مختلف ارائه می دهند.

وی ادامه داد: از ابتدای وقوع سیل آهنگران جهادگران بسیجی برای ارائه خدمت رسانی از جمله تخلیه گل و لای از منازل مردم، کمک به دامداران برای ساماندهی و خروج دام ها از مناطق پرخطر، تامین آب شرب، غذای گرم و سایر امکانات بهداشتی و رفاهی، ارائه خدمات درمانی و کمک به سایر دستگاه های خدمت رسان و امدادی برای فراهم نمودن سایر امکانات حاضر شدند.

مهجوری بیان کرد: خوشبختانه وضعیت خدمت رسانی هم توسط گروه های جهادی و هم توسط دستگاه های امدادی و خدمت رسان در روستای آهنگران مطلوب است و جهادگران امروز برای شست و شوی فرش ها و سایر اقدامات دیگر انجام وظیفه می کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت گروه های جهادی در روستای آهنگران کاملا برنامه محور و با هدایت و فرماندهی سپاه در حال انجام است و امروز اولویت سپاه در مناطق سیل زده خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها است که توسط بسیجیان و پاسداران با قوت در حال انجام می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک خاطر نشان کرد: بسیج و سپاه با همه توان تا بازگشت شرایط عادی و فراهم نمودن بستر مناسب برای زندگی مردم و شکل گیری روال جاری زندگی همه افراد روستا در کنار مردم عزیز آهنگران حضور خواهند داشت و خدمت به مردم و نوکری آنها را بزرگترین توفیق و افتخار می دانیم.