اسکیت باز استان مرکزی جواز حضور در پیکارهای جهانی کلمبیا را دریافت کرد

اسکیت باز استان مرکزی جواز حضور در پیکارهای جهانی کلمبیا را دریافت کرد
آبان 7, 1400
674 بازدید

اسکیت باز استان مرکزی جواز حضور در پیکارهای جهانی کلمبیا را دریافت کرد اراک– محمد صالحی ورزشکار استان مرکزی (اراک) با اقتدار و برتری بر رقبای خود جواز حضور در رقابت‌های جهانی اسکیت سرعت کلمبیا را دریافت کرد. رئیس هیأت اسکیت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ گفت: سومین مرحله مسابقات […]

اسکیت باز استان مرکزی جواز حضور در پیکارهای جهانی کلمبیا را دریافت کرد

اراک– محمد صالحی ورزشکار استان مرکزی (اراک) با اقتدار و برتری بر رقبای خود جواز حضور در رقابت‌های جهانی اسکیت سرعت کلمبیا را دریافت کرد.

رئیس هیأت اسکیت استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ گفت: سومین مرحله مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت سرعت بخش آقایان و بانوان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی تهران برگزار شد.

اسفندیار خسروی زاده افزود: وورزشکاران استان مرکزی به مربیگری مجید نوری در این رقابت‌ها حضور داشتند و محمدصالحی در ماده ۱۰۰ متر و ۴۰۰ با شکست دادن رقبای خود به عنوان قهرمانی را کسب کرد و جواز حضور در پیکارهای جهانی اسکیت کلمبیا را به دست آورد.
رئیس هیأت اسکیت استان مرکزی اظهار کرد؛ همچنین مانی یادگاری در ماده ۱۵ کیلومتر مقام سوم و نایب قهرمانی ماده ناتوانی را به دست آورد.
وی ادامه داد: همچنین کیارش شاه محمدی در رده سنی بزرگسالان هم در ماده ۱۰۰ متر مقام ششم و در وان لپ مقام پنجم را به خود اختصاص داد.
در بخش بانوان؛ سارا جدیدالاسلام در رده سنی جوانان ماده ۱۵ کیلومتری مقام ششم و وان لپ مقام پنجم‌ را کسب کرد.

گفتنی است؛ مسابقات جهانی اسکیت سرعت از ۱۵ لغایت ۲۲ آبان ماه سال جاری در «ایباگو» کلمبیا برگزار خواهد شد.