اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح مطالبه‌گری صحیح و شفاف را همراه دارد/ پاسخگوی روند احداث پل سنجان راه و شهرسازی

آذر 8, 1400
446 بازدید

شهردار اراک: اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح مطالبه‌گری صحیح و شفاف را همراه دارد/ پاسخگوی روند احداث پل سنجان راه و شهرسازی اراک– شهردار اراک گفت: اطلاع‌رسانی دقیق؛ شفاف و درست مطالبه گری صحیح و روشن و شفاف مردم را همراه دارد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علیرضا کریمی با اشاره به وظایف شهرداری […]

شهردار اراک:
اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح مطالبه‌گری صحیح و شفاف را همراه دارد/ پاسخگوی روند احداث پل سنجان راه و شهرسازی

اراک– شهردار اراک گفت: اطلاع‌رسانی دقیق؛ شفاف و درست مطالبه گری صحیح و روشن و شفاف مردم را همراه دارد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علیرضا کریمی با اشاره به وظایف شهرداری اظهار کرد: عموما شهرداری از تولد تا فوت شهروندان؛ در زندگی آنها دخیل است.
وی ادامه داد: البته همین تنوع فعالیت باعث شده انتظارات از شهرداری بسیار زیاد باشد به نحوی که در همه حال شهروندان از این مجموعه متوقع هستند.

شهردار اراک خاطرنشان کرد: البته انتظاراتی از مردم داریم؛ نیازمند شهروند مطالبه گر هستیم که مطالبه درست انجام شود. به طوری که پل سنجان را باید راه و شهرسازی پاسخگو باشد و شهرداری دخالتی در این پل ندارد. بنابراین باید اطلاع رسانی درست صورت گیرد؛ تا مطالبه‌گری صحیح را شاهد باشیم.

کریمی ادامه داد: موضوع دیگر مسئله پل نظم آباد است که بدون این که تملکان لازم صورت گیرد؛ پروژه اجرا شده و نیمه زخمی مانده است. بنابراین باید یک مطالبه گری روی این مسائل از این دست صورت گیرد.

شهردار اراک در بخش دیگر سخنان خویش با اشاره به اینکه تغییر ناگهانی و تغییرات ضربتی مدیران به شهر و مجموعه شهرداری آسیب وارد می‌کند گفت: از سوی کنار گذاشتن افراد بدون پاسخگویی درباره عملکرد شان؛ نه تنها سبب مدعی شدن فرد می‌شود؛ بلکه هیچ پاسخگویی در قبال رفتار خود هم نخواهد داشت.