انجام ۱۰۳ مورد شیمی درمانی تا نهم فروردین ۱۴۰۱

فروردین 14, 1401
161 بازدید

رییس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک خبر داد؛ انجام ۱۰۳ مورد شیمی درمانی تا نهم فروردین ۱۴۰۱   اراک–پایگاه خبری چشم براه: رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت:. ۱۰۳ مورد شیمی درمانی بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تا روز نهم فروردین ماه سالجاری، در این مرکز درمانی انجام شده است. به گزارش پایگاه خبری […]

رییس بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک خبر داد؛

انجام ۱۰۳ مورد شیمی درمانی تا نهم فروردین ۱۴۰۱

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رییس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت:. ۱۰۳ مورد شیمی درمانی بر اساس آخرین اطلاعات بدست آمده تا روز نهم فروردین ماه سالجاری، در این مرکز درمانی انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ پارسا رستمی؛ ضمن اشاره به ثبت ۶ فوتی از ابتدای سال تا روز نهم فروردین ماه در این مرکز درمانی، اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه سالجاری، ۹۶ بیمار در مرکز درمانی آیت الله خوانساری بستری و ۷۷ مورد با مراجعه سرپایی به اورژانس این مرکز خدمات درمانی را دریافت کرده اند.

وی افزود: در این مدت ۵۴ مورد رادیوتراپی در این مرکز درمانی انجام شده و تجهیز این مرکز به دستگاه های به روز با این هدف انجام شد که از خروج بیماران به خارج از استان برای انجام تکنیک های پیشرفته رادیوتراپی ممانعت بعمل آید.

رستمی بیان کرد: ۶ مادر باردار پر خطر در این مدت بستری و با دریافت خدمات درمانی مراحل درمان خود را گذرانده اند.
گفتنی است که با توجه به کاهش موارد اُمیکرون نسبت به روزهای گذشته در بخش مگا آی سی یو این مرکز درمانی در دوران تعطیلات عید نوروز هیچ مورد مبتلا به کرونا وجود نداشت و تنها ۲ الی ۳ مورد بیمار در خود مرکز تشخیص و در همانجا ایزوله و خدمات درمانی دریافت کردند.