ایجاد بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی در استان مرکزی

اردیبهشت 12, 1401
104 بازدید

معاون اشتغال و کارآفرینی استان مرکزی: ایجاد بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی در استان مرکزی اراک– پایگاه خبری چشم براه: معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی سال گذشته در نقاط مختلف این استان ایجاد شد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه […]

معاون اشتغال و کارآفرینی استان مرکزی:

ایجاد بیش از ۱۲۰۰۰ فرصت شغلی در استان مرکزی

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی سال گذشته در نقاط مختلف این استان ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی، نگین براتی اظهار کرد: سهمیه و هدفگذاری اشتغال سال گذشته در استان مرکزی ۱۲ هزار و ۴۶۸ فرصت شغلی بود که ۱۲ هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

وی افزود: این تعداد فرصت شغلی توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی، مشاغل خانگی، خوداشتغالی و بنگاه‌های اقتصادی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و کار آفرینی اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی خاطرنشان کرد: سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری شده سهمیه ایجاد اشتغال این استان تا پایان سال جاری ۲۳ هزار و ۸۰۰ فرصت شغلی است.

براتی ابراز امیدواری کرد؛ با همت و تلاش بنگاه‌های اقتصادی، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی، تحقق اشتغال سال جاری استان مرکزی بیش از سهمیه هدفگذاری شده باشد.