ایجاد ۱۶۱۷ طرح اشتغالزایی در استان مرکزی

ایجاد ۱۶۱۷ طرح اشتغالزایی در استان مرکزی
مهر 14, 1400
104 بازدید

  اراک–معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: نیمه نخست سال جاری، یک هزار و ۶۱۷ طرح اشتغال زایی برای در یافت تسهلات به بانک های عامل استان مرکزی معرفی شدند. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید مشهدی، با بیان اینکه […]

 

اراک–معاون اشتغال و خود کفایی کمیته امداد استان مرکزی گفت: نیمه نخست سال جاری، یک هزار و ۶۱۷ طرح اشتغال زایی برای در یافت تسهلات به بانک های عامل استان مرکزی معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم به راه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مجید مشهدی، با بیان اینکه یکی از مهمترین روش های ایجاد اشتغال مولد و پایدار کمیته امداد،پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از منابع مالی و اعتباری درونی و بیرونی است ، گفت: طی ۶ ماهه اول سالجاری تعداد ۱۶۱۷ طرح در رسته های شغلی مختلف تولیدی ، صنفی و صنعتی و خدمات با اعتبار ۷۱ میلیاردو ۴۶۰ میلیون تومان با مبالغ مختلف حداکثر تا سقف ۵۰ میلیون تومان به بانکهای عامل معرفی شدند.

وی افزود: از این تعداد طرح ۵۱۹ طرح با اعتبار ۲۱ میلیاردو ۹۱۰ میلیون تومان موفق به اخذ تسهیلات از بانکهای عامل تا سقف ۵۰ میلیون تومان جهت ایجاد اشتغال و یا توسعه طرح شده اند.

برچسب‌ها: