ایران به پایگاه درمان در منطقه و بین المللی تبدیل شود

ایران به پایگاه درمان در منطقه و بین المللی تبدیل شود
مهر 25, 1400
415 بازدید

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی: ایران به پایگاه درمان در منطقه و بین المللی تبدیل شود اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید به پایگاه درمان در منطقه و بین المللی تبدیل شود و در این راستا هر کس هر چه در توان دارد درطبق اخلاص قرار دهد و […]

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:
ایران به پایگاه درمان در منطقه و بین المللی تبدیل شود

اراک– نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید به پایگاه درمان در منطقه و بین المللی تبدیل شود و در این راستا هر کس هر چه در توان دارد درطبق اخلاص قرار دهد و به میدان بیاید.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در جلسه تکریم و معارفه رئیس بیمارستان آیت الله خوانساری اراک با اشاره به ظرفیت بالا و پتانسیل مطلوب در استان مرکزی؛ اظهار کرد: در استان مرکزی در حوزه سلامت نباید نگاه استانی و منطقه‌ای داشت؛ بلکه باید نگاه فرا استانی و ملی حتی به فکر بازارهای بین المللی و رقابت با مراکز درمانی دیگر کشور بود.

وی افزود؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک (دکتر سید محمد جمالیان) با تمام توان در گسترش و توسعه بهداشت و درمان در استان تلاش کرد؛ و پیشرفت و توسعه بیمارستان آیت الله خوانساری ‌بخشی از اقدامات موثر در دوران مدیریت وی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: با توجه به وجودکارشکنی ها و دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی با ملت ایران؛ شرایط سختی به خصوص در حوزه بهداشت و درمان حاکم است که خوشبختانه تیم مدیریت دانشگاه علوم پزشکی اراک کارنامه قابل قبول به خصوص در دوران شیوع کرونا کسب کردند.
گفتنی است در پایان از زحمات دکتر آذین احمر قدردانی و دکتر پارسا رستمی به عنوان سرپرست بیمارستان آیت الله خوانساری اراک معرفی و مشغول کار شد.