برگزاری آیین تجلیل ازمدال آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی

اسفند 13, 1400
387 بازدید

برگزاری آیین تجلیل ازمدال آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی   اراک– پایگاه خبری چشم راه: آیین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی منتهی به سال های ۹۸ و ۹۹ با حضور مسئولین این استان در اراک برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ در این آیین مدیرکل حوزه اجتماعی استان […]

برگزاری آیین تجلیل ازمدال آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی

 

اراک– پایگاه خبری چشم راه:
آیین تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش استان مرکزی منتهی به سال های ۹۸ و ۹۹ با حضور مسئولین این استان در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ در این آیین مدیرکل حوزه اجتماعی استان مرکزی با اشاره به اهمیت برگزاری اینگونه مراسم که در شأن و منزلت قهرمانان باشد؛ گفت: برگزاری اینگونه مراسم در راستای قدردانی ازمدال آوران و قهرمانان؛ موجب ایجاد انگیزه در ورزشکاران جهت حضور قدرتمند تر در میادین ورزشی می شود.
محمدرضا جعفری عملکرد مدیریت ورزش استان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: امید است با کاهش کرونا در کشور سال‌های آینده شاهد برگزاری مراسم بهتر و در خور شأن قهرمانان باشیم.

بر اساس گزارش مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین گفت: بیش از ۱۰۰ قهرمان از استان مرکزی نیز در المپیاد استعدادهای برتر کشور در بخش آقایان و بانوان حایز رتبه و مقام شده‌اند؛ که از این عزیزان نیز با هماهنگی‌های انجام شده در دستور کار قرار دارد.
عابد حقدادی خاطرنشان کرد: در این آیین از مدال آوران و قهرمانان ورزشی استان مرکزی که در دو سال اخیر در سطح ملی و بین‌المللی و آسیایی افتخارآفرینی کرده‌اند تجلیل شد.
گفتنی است در پایان از ۷۳ مدال‌آور و قهرمانان بین المللی، آسیایی و جهانی در بخش آقایان و بانوان، با اهدای لوح سپاس تندیس این آیین تجلیل شد.