بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عامل گرانی زمین در روستاها

اردیبهشت 10, 1401
116 بازدید

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عامل گرانی زمین در روستاها اراک– پایگاه خبری چشم براه: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب ضمن انتقاد از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: یکی از عوامل گرانی زمین در روستاها این مجموعه است و با این شیوه ها نمی توان مردم را […]

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان درمجلس:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عامل گرانی زمین در روستاها

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب ضمن انتقاد از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: یکی از عوامل گرانی زمین در روستاها این مجموعه است و با این شیوه ها نمی توان مردم را صاحب خانه کرد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه محمد حسن آصفری در همایش شوراهای اسلامی روستایی استان مرکزی در اراک اظهار کرد: ایمن نبودن جاده های استان مرکزی حوادث ترافیکی زیادی همراه دارد که در سفر ریاست جمهوری تامین اعتبارات لازم برای بازسازی راه اصلی و فرعی مورد توجه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین توسعه شبکه کابلی مخابرات در استان مرکزی به ویژه فیبر نوری مورد دیگری است که نسبت به این مهم باید توجه شود و مورد بررسی لازم قرار گیرد.

وی ادامه داد: همچنین وزارت نیرو برای تعویض شبکه آبرسانی قرارگاهی تشکیل داده که در صورت تهیه لوله توسط این قرارگاه عملیات اجرایی لوله گذاری در استان مرکزی قابل انجام است.
و ی خاطرنشان کرد: تعیین سهم آلاینده پتروشیمی و پالایشگاه در آلودگی هوا استفاده از پساب فاضلاب اراک برای بخش کشاورزی از دیگر مطالباتی است که در سفر ریاست جمهوری به استان باید به آن پرداخت.