بهره برداری پروژه فردین پور در دستور کار قرار دارد

بهره برداری پروژه فردین پور در دستور کار قرار دارد
آذر 18, 1401
126 بازدید

دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک خبرداد، بهره برداری پروژه فردین پور در دستور کار قرار دارد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک از بهره برداری پروژه فردین پور خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه که از شورای سوم آغاز شده بود، به زودی تکمیل و به بهره برداری […]

دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک خبرداد،

بهره برداری پروژه فردین پور در دستور کار قرار دارد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
دبیر شورای اسلامی کلانشهر اراک از بهره برداری پروژه فردین پور خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این پروژه که از شورای سوم آغاز شده بود، به زودی تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، به نقل از اداره ارتباطات و امور بین المل شهرداری اراک، علی جعفری محصولی افزود: اعتبار قابل توجهی برای این پروژه هزینه شده است که در نتیجه آن املاک بسیاری نیز در اختیار شهرداری قرار گرفت که درآمد خوبی را برای این مجموعه به همراه خواهد آورد.
وی در مورد نتایج حاصل شده از همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اراک بیان داشت: به رغم همایش فرصت های سرمایه گذاری در اراک تا کنون هیچ سرمایه‌گذاری برای شرکت در پروژه گردشگری گردو اعلام آمادگی نکرده است.
وی افزود: فراخوان مناقصه این پروژه برگزار شده است، اما سرمایه‌گذاری در آن شرکت نکرده است و شهرداری با صرف بودجه ۷۰ میلیاردی اجرای این پروژه را در محدوده رودکنار و ورودی دره گردو آغاز کرده و در صورت مشارکت سرمایه گذاران این پروژه تا سقف هزار میلیارد تومان ظرفیت سرمایه گذاری دارد.
محصولی خاطرنشان کرد: به‌رغم برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری در اراک تا کنون هیچ سرمایه گذاری برای شرکت در این پروژه اعلام آمادگی نکرده است. تفاهم نامه‌ای در این زمینه امضا شده که تنها یک توافق محسوب می‌شود و تا زمانی که متقاضی در مناقصات شرکت نکرده و پیشنهادات خود را ارائه نداده باشد نمی‌توان در زمینه برآورد هزینه و اجرای پروژه حرفی زد.