بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان صاحب دستگاه سی تی اسکن مدرن می شود

بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان صاحب دستگاه سی تی اسکن مدرن می شود
آبان 11, 1400
676 بازدید

بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان صاحب دستگاه سی تی اسکن مدرن می شود اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ ازنصب دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایسی هیتاچی پس از سال ها انتظار در بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان خبر داد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ سید محمد جمالیان با بیان این خبر […]

بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان صاحب دستگاه سی تی اسکن مدرن می شود

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی؛ ازنصب دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایسی هیتاچی پس از سال ها انتظار در بیمارستان امام صادق (ع) دلیجان خبر داد.
به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم
براه؛ سید محمد جمالیان با بیان این خبر خوش برای حوزه سلامت شهرستان دلیجان و رشد و توسعه خدمات تصویر برداری پزشکی در این شهرستان بعد از چندسال انتظار؛گفت: در پنج شنبه هفته جاری به مدد همت خیر نیک اندیش حوزه سلامت “دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایسی هیتاچی” تحویل بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان خواهد شد.

وی بیان کرد: در سال ۱۳۹۷ خیر محترم حوزه سلامت زنده یاد ” سلطان علی قاسمی” در یک اقدام خداپسندانه مبلغ ۵ میلیار تومان را در اختیار حوزه سلامت شهرستان قرار داده اند که با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد و هفتصد هزار تومان یک دستگاه ام آر آی جهت ارائه خدمت به مردم شریف شهرستان دلیجان خریداری و در اختیار بیمارستان دلیجان قرار داده شد و مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به منظور خریداری دستگاه سی تی اسکن که مورد نیاز شهرستان بود به حساب هیأت امنای ارزی واریز شد

وی ادامه داد: در راستای ارتقا کیفیت خدمات سلامت، تأمین رفاه حال شهروندان و کاهش مسافرت‌های بیماران برای تصویربرداری‌های تخصصی به استان‌های همجوار، یک “دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایسی هیتاچی” مبتنی بر پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا به عنوان یکی از اصلی‌ترین نیازهای درمانی این شهرستان خریداری شد.

جمالیان اضافه کرد: این دستگاه با پیگیری های دانشگاه و نماینده شهرستان دکتر سلیمی و تمامی مسئولین و دست اندرکاران شهرستان دلیجان در روز پنج شنبه هفته جاری وارد شهرستان و تحویل بیمارستان امام صادق(ع) دلیجان خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم که با راه اندازی این دستگاه بتوان پاسخگوی نیازهای تشخیصی بیماران بود و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با تجهیز بیمارستان های سطح استان و رفع کمبودهای موجود شاهد خدمات درمانی باکیفیت به مراجعین مراکز درمانی باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک در پایان با ستایش اقدام خیرخواهانه خیر بزرگوار زنده یاد”سلطان علی قاسمی” در طول دوران حیات، توفیق انجام امور خیر به ویژه در حوزه سلامت را ظرفیت و عنایت ویژه خداوند متعال دانست و اقدام خیرین را هم سنگ با کادر بهداشت و درمان عنوان کرد و ضمن آرزوی رحمت و مغفرت برای آن بزرگوار، اضافه کرد: حوزه بهداشت و درمان استان نیازمند همکاری و همراهی همه جانبه از سوی خیرین محترم حوزه سلامت است و امیداریم که این چرخه همچنان ادامه دار باشد.

برچسب‌ها: