تامین زیرساخت های جاده‌ای و مواصلاتی عامل توسعه و بهبود شرایط اقتصادی در منطقه

تامین زیرساخت های جاده‌ای و مواصلاتی عامل توسعه و بهبود شرایط اقتصادی در منطقه
آذر 5, 1400
400 بازدید

استاندار مرکزی: تامین زیرساخت های جاده‌ای و مواصلاتی عامل توسعه و بهبود شرایط اقتصادی در منطقه اراک– استاندار مرکزی گفت: تأمین زیرساخت‌ها از جمله ایجاد جاده و محورهای مناسب مواصلاتی موجب توسعه و بهبود شرایط اقتصادی در هر کشور است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین آغاز عملیات اجرایی […]

استاندار مرکزی:
تامین زیرساخت های جاده‌ای و مواصلاتی عامل توسعه و بهبود شرایط اقتصادی در منطقه

اراک– استاندار مرکزی گفت: تأمین زیرساخت‌ها از جمله ایجاد جاده و محورهای مناسب مواصلاتی موجب توسعه و بهبود شرایط اقتصادی در هر کشور است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین آغاز عملیات اجرایی جاده قهاوند– کمیجان– فرمهین؛ در کمیجان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌های لازم از جمله ایجاد جاده های مناسب؛ ایمن و استاندارد در نقاط مختلف استان مرکزی به ویژه در مناطق کم برخوردار از مهمترین عوامل توسعه اقتصادی و به شکل‌ دیگر توزیع عادلانه منابع است.

وی افزود: بخشی از جاده قهاوند– کمیجان– فرمهین به سرانجام رسیده و بخش دیگر به دلیل شرایط بلاتکلیفی؛ رفت و آمد و فرایند و دادو ستد در این منطقه را با مناطق پیرامون با مشکل روبه‌رو کرده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: با روشن شدن وضعیت این بخش و آغاز عملیات اجرایی این طرح اکنون با کارفرمایی شرکت جهاد نصر که از شرکت‌های بومی استان است آغاز؛ و انتظار می‌رود با کار جهادی و شبانه روزی زودتر از برنامه زمانبندی بهره‌برداری شود.
گفتنی است؛ عملیات اجرایی جاده قهاوند– کمیجان– فرمهین با طول ۷۱ کیلومتر و اعتبار بالغ بر ۲ هزار و ۶۸۸ میلیارد ریال آغاز؛ و طبق پیش‌بینی در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ همچنین استاندار مرکزی؛ در سفر یک روزه خود به شهرستان کمیجان؛ به اتفاق همراهان با خانواده شهید غلامحسین کوخائی دیدار؛ وازصبر و مقاومت والدین شهید تجلیل کرد.