تخصیص ۱۵‌ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در صنایع

مرداد 1, 1401
91 بازدید

معاون اجرایی رئیس‌جمهور: تخصیص ۱۵‌ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در صنایع   اراک–پایگاه خبری چشم براه: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:  ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در صنایع در سفر هیات دولت به استان مرکزی اختصاص یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ مرتضوی اظهار کرد: ‌اقدامات کارشناسی […]

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

تخصیص ۱۵‌ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در صنایع

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت:  ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در صنایع در سفر هیات دولت به استان مرکزی اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ مرتضوی اظهار کرد: ‌اقدامات کارشناسی و برنامه ریزی های لازم درخصوص این سفر انجام شده که ماحصل این اقدامات و تلاش ها ۲۲۴ توافق با ۳۰ دستگاه اجرایی دولتی و حاکمیتی است.

وی افزود: این توافقات ۵۰ مورد در حوزه زیربنایی، ۲۰ مورد در حوزه بهداشت و درمان، ۳۹ مورد آب، خاک و کشاورزی، ۶۵ مورد فرهنگی و آموزشی است که در حوزه صنعت و معدن و اجتماعی و اشتغال توافقات متنوعی صورت گرفت.

معاون اجرایی رئیس جمهور در بخش دیگر سخنان خود بیان کرد: در حوزه صنایع بزرگ و کوچک معادل ۱۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان تامین منابع مالی و بانکی برای ایجاد اشتغال صورت گرفته و درخصوص پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج نیز یک هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان لحاظ شده است.