تردد روزانه یک میلیون نفر در جاده‌های استان مرکزی

شهریور 27, 1401
102 بازدید

رئیس پلیس راه استان مرکزی: تردد روزانه یک میلیون نفر در جاده‌های استان مرکزی   اراک –پایگاه خبری چشم براه: رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستان و بازگشت زائرین و مسافرین شاهد افزایش تردد‌ها در راه‌های برون شهری استان مرکزی به لحاظ بازگشت زائرین و مسافرین هستیم. ‌‌به گزارش […]

رئیس پلیس راه استان مرکزی:

تردد روزانه یک میلیون نفر در جاده‌های استان مرکزی

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رئیس پلیس راه استان مرکزی گفت: با توجه به پایان تعطیلات تابستان و بازگشت زائرین و مسافرین شاهد افزایش تردد‌ها در راه‌های برون شهری استان مرکزی به لحاظ بازگشت زائرین و مسافرین هستیم.

‌‌به گزارش پایگاه خبری چشم براه، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس سرهنگ محمد پورشمس افزود: هرساله در ماه شهریور با توجه به پایان تعطیلات تابستان، شاهد افزایش تردد‌ها در راه‌های برون شهری کشور و به تبع در استان هستیم که با توجه به مصادف شدن این ایام با ایام تردد‌های اربعین و بازگشت زائرین از کربلا تقریبا شاهد یک میلیون تردد در روز هستیم. وی اضافه کرد: از ابتدای شهریور تا به امروز تقریبا ۲۴ میلیون تردد در سطح راه‌های برون شهری استان ثبت شده است.

وی بیان کرد: متاسفانه از ابتدای شهریور تاکنون بیش از ۵۰ نفر در راه‌های برون شهری استان بر اثر تصادف جان خود را از دست داده اند و بیش از ۱۶۰ نفر مجروح شده اند.

پورشمس گفت: بیشترین علت تصادف هم نداشتن توجه کافی به جلو حین رانندگی ناشی از خستگی و تجاوز و انحراف به چپ بوده است.