تصویری که از واقعیت در ذهن مردم نقش می بندد مهم است/نهادینه‌سازی جهاد تبیین در کشور

مرداد 2, 1401
78 بازدید

تصویری که از واقعیت در ذهن مردم نقش می بندد مهم است/نهادینه‌سازی جهاد تبیین در کشور   اراک– پایگاه خبری چشم براه: تصویری که در ذهن مردم از واقعیت نقش می بندد بسیار مهم است. چرا که بر مبنای آن تصویر مردم همه امور خود را تنظیم می‌کنند، قضاوت می‌کنند، سخن می‌گویند و رفتار انجام […]

تصویری که از واقعیت در ذهن مردم نقش می بندد مهم است/نهادینه‌سازی جهاد تبیین در کشور

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
تصویری که در ذهن مردم از واقعیت نقش می بندد بسیار مهم است. چرا که بر مبنای آن تصویر مردم همه امور خود را تنظیم می‌کنند، قضاوت می‌کنند، سخن می‌گویند و رفتار انجام می دهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای کنگره ملی نقش امام خمینی(ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با بیان مطلب بالا گفت: روایت صحیح و تصویرسازی هم در دین اسلام بسیار مورد توجه قرار گرفته و هم در دنیای غرب بسیار چشمگیر مورد توجه است. و در غرب منافع دنیای شیطنت‌آمیز مطرح است.

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی اظهار کرد: به طور مثال در غرب واقعیت انقلاب اسلامی که برگر گرفته از مکتب قرآن؛ دین اسلام و اهل بیت(ع) است نمی پردازند. اما تصویر سازی غلط از انقلاب اسلامی برای آنها بسیار مهم است و لذا هم برای مردم ایران و هم برای دنیا تصویر سازی شیطنت آمیز انجام می‌دهند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه تصویرسازی از واقعیت‌ها بسیار مهم است و باید مورد تاکید جبهه حق باشد گفت: جهاد تبیین باید در کشور نهادینه سازی شود و باید استمرار داشته باشد و مخاطبان اصلی جهاد تبیین جوانان و نوجوانان هستند و لذا باید حماسه های هویت سازی به خوبی تبیین شود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران نهادینه سازی فرهنگ دفاع مقدس را یک وظیفه همگانی عنوان کرد و افزود: یکی از اهداف مهم برگزاری کنگره شهدا در استانها نهادینه‌سازی و جهاد تبیین در دفاع مقدس است. که خوشبختانه استان مرکزی در این خصوص پیشتاز و الگوهای موفقی ارائه داده است.