توسعه حوزه فرهنگ عمومی نیاز به اهتمام کافی و برنامه‌ریزی فرهنگی دارد

دی 20, 1400
412 بازدید

استاندار مرکزی مطرح کرد: توسعه حوزه فرهنگ عمومی نیاز به اهتمام کافی و برنامه‌ریزی فرهنگی دارد اراک–استاندار مرکزی گفت: توسعه حوزه فرهنگ عمومی نیاز به برنامه‌ریزی عمیق فرهنگی و اهتمام کافی به زیرمجموعه های فرهنگی و نخبگان این حوزه دارد. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه […]

استاندار مرکزی مطرح کرد:

توسعه حوزه فرهنگ عمومی نیاز به اهتمام کافی و برنامه‌ریزی فرهنگی دارد

اراک–استاندار مرکزی گفت: توسعه حوزه فرهنگ عمومی نیاز به برنامه‌ریزی عمیق فرهنگی و اهتمام کافی به زیرمجموعه های فرهنگی و نخبگان این حوزه دارد.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ فرزاد مخلص الائمه در آیین تکریم و معارفه مدیران کل دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی زنان و خانواده استانداری ضمن بیان اینکه در حوزه آسیب وضوع جدی است اظهار کرد استان مرکزی با آسیب‌های متعدد روبرو است که رفع آسیب ها و مشکلات در چارچوب برنامه ریزی مدون کاملاً کارشناسی و بدون خطا باید به طور جدی پیگیری شود.

وی ادامه داد: دفاتر امور اجتماعی و فرهنگی و زنان و خانواده در حوزه‌های مختلف اجتماعی و شناسایی و کاهش آسیب‌ها می‌تواند بسیار تاثیر‌گذار باشد.

وی ادامه داد: البته برخی کژ روی ها نه تنها در کاهش آسیب‌ها کمک نمی‌کند، بلکه موجب تشدید و گسترش طیف آن می‌شود.

استاندار مرکزی گفت: با تشکیل و شکل گیری هیات اندیشه ورز ناظر بر امور بانوان و فراگیر می توان کار موثری در دوره جدید انجام داد.

براساس این گزارش؛ در پایان این نشست از زحمات و تلاش‌های مدیرکل سابق دفتر امور اجتماعی و فرهنگی و مدیرکل سابق دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی تقدیر شد و  « پروین مفتح زاده» به عنوان سرپرست دفتر امور زنان و خانواده و « محمدرضا جعفری» به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری مرکزی معرفی شدند.