توسعه منطقه گردشگری دره گردو در دستور کار قرار گیرد/ اعتبار خوبی برای توسعه این منطقه تخصیص یافت

اردیبهشت 22, 1401
137 بازدید

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس: توسعه منطقه گردشگری دره گردو در دستور کار قرار گیرد/ اعتبار خوبی برای توسعه این منطقه تخصیص یافت   اراک–پایگاه خبری چشم براه: نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: اعتبارات مطلوب و خوبی از طریق شهرداری و منابع طبیعی برای اجرای طرح منطقه گردشگری دره گردو […]

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس:

توسعه منطقه گردشگری دره گردو در دستور کار قرار گیرد/ اعتبار خوبی برای توسعه این منطقه تخصیص یافت

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان گفت: اعتبارات مطلوب و خوبی از طریق شهرداری و منابع طبیعی برای اجرای طرح منطقه گردشگری دره گردو تخصیص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری چشم‌براه، محمدحسن آصفری در حاشیه بازدید از منطقه گردشگری دره گردو در جمع خبرنگاران اظهار کرد: منطقه گردشگری دره گردو؛ به دلیل منحصر به فرد بودن هر روز باید توسعه پیدا کند و برای جذب گردشگر در شرایط مطلوب قرار گیرد.

وی افزود: این مکان با توجه به پتانسیل و ظرفیت‌های گردشگری که در آن دیده شده است؛ برای توسعه باید مورد توجه دولت قرار گیرد و اعتبارات قابل توجهی در سفر رییس جمهوری به استان مرکزی به این مکان تعلق خواهد گرفت.

آصفری خاطرنشان کرد: این منطقه گردشگری با همکاری اوقاف؛ شهرداری و منابع طبیعی؛ میراث فرهنگی و سایر دستگاه‌ها باید به عنوان پدیده گردشگری در اختیار همشهریان و حتی شهرستان‌های همجوار استان قرار گیرد.