تکمیل ۱۳طرح نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان مرکزی نیازمندان ۲۰۰۰۰میلیارد ریال اعتبار

تیر 25, 1401
249 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی : تکمیل ۱۳طرح نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان مرکزی نیازمندان ۲۰۰۰۰میلیارد ریال اعتبار   اراک–پایگاه خبری چشم براه: رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۳ طرح نیمه تمام بهداشتی و درمانی در استان برای تکمیل و ارائه خدمت نیازمند تزریق اعتبار  ۲۰ هزار میلیارد ریالی است.   به […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی :

تکمیل ۱۳طرح نیمه تمام بهداشتی و درمانی استان مرکزی نیازمندان ۲۰۰۰۰میلیارد ریال اعتبار

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: ۱۳ طرح نیمه تمام بهداشتی و درمانی در استان برای تکمیل و ارائه خدمت نیازمند تزریق اعتبار  ۲۰ هزار میلیارد ریالی است.

 

به گزارش پایگاه خبری چشم براه ؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی ؛ سید محمد جمالیان بیان کرد: این میزان اعتبار برای سفر آتی رییس جمهور به این استان ارائه و پیشنهاد شد.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی اراک برای تامین اعتبار  طرح های بهداشت و درمان استان، ۲۰ هزار میلیارد ریال است که با نیمی از آن موافقت شده است.

وی تاکید کرد: این رقم به گونه ای است که فقط بیش از ۶ هزار میلیارد ریال آن به ۳ بیمارستان تزریق خواهد شد به طوری که چهار هزار میلیارد ریال برای طرح توسعه بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) اراک، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بیمارستان‌آیت الله‌ خوانساری اراک و یک‌هزار میلیارد ریال برای بیمارستان خمین در نظر گرفته شده است.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: طرح توسعه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک به عنوان بزرگترین طرح درمانی غرب کشور، اکنون ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تکمیل آن پنج هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک همچنین یادآور شد: ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون برای این طرح درمانی بزرگ هزینه شده و اکنون پیمانکار طرح یک‌هزار میلیارد ریال از  دانشگاه طلب دارد و در صورت تامین نشدن این اعتبار روند تکمیلی طرح با چالش مواجه می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تصویب پیشنهادهای مطرح شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی، در سفر رییس جمهور به استان مرکزی، این طرح ها هرچه زودتر تکمیل و بهره‌برداری شود.