تیم فوتبال آلومینیوم در خلق موقعیت ها در شرایط مطلوب قرار دارد/ تیم سال آینده ازلحاط نفری باید تقویت شود

اردیبهشت 23, 1401
159 بازدید

مربی آلومینیوم اراک: تیم فوتبال آلومینیوم در خلق موقعیت ها در شرایط مطلوب قرار دارد/ تیم سال آینده ازلحاط نفری باید تقویت شود   اراک–پایگاه خبری چشم براه: مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم در خلق موقعیت ها خوب ظاهر می‌شود اما گاهی بدشانسی مانع از به ثمر رساندن این موقعیت ها می گردد. […]

مربی آلومینیوم اراک:

تیم فوتبال آلومینیوم در خلق موقعیت ها در شرایط مطلوب قرار دارد/ تیم سال آینده ازلحاط نفری باید تقویت شود

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم در خلق موقعیت ها خوب ظاهر می‌شود اما گاهی بدشانسی مانع از به ثمر رساندن این موقعیت ها می گردد. البته سال آینده به شرط ماندگاریمان درآلومینیوم، تیم از لحاظ نفری باید تیم تقویت شود.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه محمد نوازی عصر روز جمعه در نشست خبری قبل از بازی تیمش در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، در تقابل با صنعت نفت آبادان اظهار کرد: فردا در تقابل با صنعت نفت آبادان بازی مهم و حساسی را پیش رو داریم.

وی بیان کرد: تیم صنعت نفت در رده بندی جدول نیز از ما بالاتر است و از شرایط خوب برخوردار است.

وی ادامه داد: البته ما هم امیدواریم این بازی حساس را به سود خودمان رقم بزنیم و پیروز میدان باشیم و در کنارش بازی خوب و زیبا مثل بازی های گذشته به نمایش بگذاریم.

نوازنی خاطرنشان کرد: در چند بازی اخیر آن‌هایی که فوتبال را میشناسند دیدند که توی خلق موقعیت ها و ایجاد موقعیت و مالکیت توپ ها در شرایط فوتبالی بچه ها بازی کردند. در چند بازی گذشته مستحق باخت نبودیم ولی با همه این ها در فوتبال آلومینیوم شرایط خوبی ایجاد شده است. امیدواریم ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: بازیکنان آلومینیوم واقعاً فوتبال را میدانند و کار بلد هستند و کاملاً شرایط بازی را در میدان کارزار درک می کنند. انشاالله بتوانیم فردا ضمن ارائه یک بازی دیدنی زیبا و تماشاچی پسند، پیروز میدان باشیم و در خانه ۳ امتیاز را بگیریم.
وی ادامه داد: دنبال این هستیم که از شرایط ۴ بازی باقیمانده استفاده کنیم و جبران باخت های گذشته شود. البته زیبایی فوتبال هم به اتفاقات و خوب و بدش است که در مستطیل سبز رخ می دهد. به هر حال آماده برد برای بازی فردا هستیم. دراین جا از هواداران خوب وفهیممان تشکر می‌کنم. امیدوارم فردا نیز چون گذشته حامی تیمشان باشند.