جاعلان برگه معاینه فنی خودرو در اراک به دام پلیس افتادند

مهر 13, 1401
126 بازدید

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خبرداد، جاعلان برگه معاینه فنی خودرو در اراک به دام پلیس افتادند اراک– پایگاه خبری چشم براه: رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو نفر جاعل که با جعل و فروش برگه معاینه فنی خودرو اقدام به کلاهبرداری می کردند در اراک خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم […]

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خبرداد،

جاعلان برگه معاینه فنی خودرو در اراک به دام پلیس افتادند

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری دو نفر جاعل که با جعل و فروش برگه معاینه فنی خودرو اقدام به کلاهبرداری می کردند در اراک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه، سرهنگ کارآگاه کامیار چهری، اظهار داشت: درپی کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی با فروش معاینه فنی جعلی خودرو اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های فنی و پلیسی، دو نفر متهم شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی منتقل شدند.

وی با اشاره به کشف يک دستگاه کامپيوتر و کيس، مهر منقوش به آرم مرکز مکانيزه معاينه فني خودرو، تعدادي برگ معاينه فني جعلي آماده تحويل به مشتريان و تعداد زيادي تصوير اوراق هويتي و مالکيت خودرو در بازرسی از منزل متهم اصلی بیان داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند