خبر خوب برای هنرمندان صنایع دستی

خبر خوب برای هنرمندان صنایع دستی
مهر 7, 1400
174 بازدید

  تخصیص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی اراک–رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ به این شهرستان خبر داد. به‌گزارش خبرنگار سایت چشم براه به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی؛ محمدعلی آقازیارتی با […]

 

تخصیص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات برای مشاغل خانگی صنایع دستی

اراک–رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۰ به این شهرستان خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار سایت چشم براه به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی؛ محمدعلی آقازیارتی با اشاره به مصوبه جلسه کارگروه مشاغل خانگی در شهرستان اراک گفت: این تسهیلات با بازپرداخت ۷ ساله به هنرمندانی که در حوزه شهرستان اراک فعالیت دارند پرداخت خواهد شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک در ادامه با بیان اینکه بانک های عامل پرداخت این تسهیلات توسعه و تعاون و بانک رفاه هستند گفت: هنرمندان صنایع‌دستی برای معرفی به بانک های عامل و دریافت تسهیلات می‌توانند به اداره شهرستان اراک مراجعه کنند.

آقازیارتی ادامه داد: سال گذشته ۱۵ نفر از هنرمندان این شهرستان برای دریافت تسهیلات خانگی ثبت نام و از این تسهیلات بهره‌برداری شدند.
وب اضافه کرد: امسال تلاش می‌کنیم با اطلاع‌رسانی و ایجاد زمینه‌های مختلف برای فعالان و تولیدکنندگان صنایع‌دستی در رشته‌های مختلف، متقاضیان را شناسایی و تولید کنندگان و صنعتگران را با استفاده از این تسهیلات برای توسعه و تجهیز کارگاه‌ها، ایجاد اشتغال‌های جدید و به کارگیری افراد علاقمند در کارگاه‌های صنایع‌دستی تشویق کنیم.

برچسب‌ها: