درخشش تیم تیراندازی با کمان استان مرکزی در لیگ برتر ۱۴۰۰

درخشش تیم تیراندازی با کمان استان مرکزی در لیگ برتر ۱۴۰۰
بهمن 15, 1400
478 بازدید

درخشش تیم تیراندازی با کمان استان مرکزی در لیگ برتر ۱۴۰۰ اراک– دوازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با کمان — جام خلیج فارس ۱۴۰۰ با ثبت مقام پنجم در ماده ریکرو و جایگاه ششم در ماده کامپاند برای استان مرکزی پایان یافت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ دوازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با […]

درخشش تیم تیراندازی با کمان استان مرکزی در لیگ برتر ۱۴۰۰

اراک– دوازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با کمان — جام خلیج فارس ۱۴۰۰ با ثبت مقام پنجم در ماده ریکرو و جایگاه ششم در ماده کامپاند برای استان مرکزی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ دوازدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی با کمان خلیج فارس سال جاری که از چندی پیش در سایت ورزشگاه آزادی در دو ماده ریکرو و کامپاند آغاز شده بود، سرانجام با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد و پرونده این دوره از رقابت ها بسته شد.

بر اساس این گزارش؛ تیم استان مرکزی با تکیه بر کمانداران بومی و پیگیری های مستمر وزحمات ابوالفضل حسن زاده رئیس هیٱت تیر و کمان استان مرکزی و تلاش پشتکار اعضای تیم تیر و کمان؛ برای اولین بار در تاریخ تیراندازی با کمان؛ استان مرکزی در جایگاه پنجم لیگ برتر در ماده ریکرو و جایگاه ششم در ماده کامپاند را به خود اختصاص داد.

تیم تیراندازی با کمان استان مرکزی با ترکیب کمانداران زیر؛ در لیگ برتر تیر اندازی با کمان– جام خلیج فارس حضور پیدا کردند.
در ماده ریکرو آقایان؛
ابوالفضل خراسانی؛ محمد پاکدل نیا و ارسلان حسینی.
در ماده کامپوند آقایان؛
میثم محمدی؛ مجید خصالی؛ محسن اخلاقی و شایان غزنوی.
درماده کامپوند بانوان؛
فاطمه ربیعی؛ مریم مرادی و شهربانو باجلان. همچنین مقیمی و خانم حسین آبادی به عنوان سرپرست و مربی تیم تیراندازی با کمان را در این دوره از رقابت‌ها همراهی کردند.