در دیدار فردا هم بازی خوبی ارائه می دهیم هم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

در دیدار فردا هم بازی خوبی ارائه می دهیم هم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم
آبان 9, 1400
460 بازدید

سرمربی آلومینیوم اراک: در دیدار فردا هم بازی خوبی ارائه می دهیم هم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم اراک– سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم در بازی فردا مقابل پرسپولیس تهران بازی خوب و قابل قبولی را ارائه خواهد داد؛ ضمن اینکه به دنبال کسب سه امتیاز هم هستیم. رسول خطیبی شامگاه روز یکشنبه […]

سرمربی آلومینیوم اراک:
در دیدار فردا هم بازی خوبی ارائه می دهیم هم به دنبال کسب ۳ امتیاز هستیم

اراک– سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: آلومینیوم در بازی فردا مقابل پرسپولیس تهران بازی خوب و قابل قبولی را ارائه خواهد داد؛ ضمن اینکه به دنبال کسب سه امتیاز هم هستیم.
رسول خطیبی شامگاه روز یکشنبه در نشست خبری قبل از بازی اظهار کرد: در دو بازی گذشته نشان دادیم که تیم در شرایط مناسبی قرار دارد. گرچه در دیدار با پدیده مشهد به گل دست نیافتیم؛ اما بازی قابل قبولی ارائه شد. در بازی دوم در مقابل فولاد خوزستان هم بازی خوبی ارائه شد و هم پیروز میدان بودیم. که این روند در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: پرسپولیس تهران نیز از تیم‌های مطرح کشور است و ما افتخار می‌کنیم که در مقابل چنین تیم قوی و استخوان داری؛ ضمن ارائه بازی خوب پیروز میدان هم باشیم.
خطیبی خاطرنشان کرد؛ امیدواریم مواردی که برای این دیدار به بازیکنان گفته شده در میدان به خوبی اجرا شود؛ تا بتوانیم به راحتی سه امتیاز بازی مقابل پرسپولیس را به سود خودمان رقم بزنیم. البته همیشه سعی دارم که تیم از شخصیت خوبی برخوردار باشد و در هر شرایط بازی خوب و هواداران پسند به نمایش بگذاریم که تا کنون هم این مهم از سوی بچه ها انجام شده و این روند به صورت جدی هم در آینده ادامه پیدا خواهد کرد.