دستگیری سارقان محموله ۴۵ میلیاردی کابل یک شرکت صنعتی  

مرداد 4, 1401
88 بازدید

فرمانده انتظامی استان مرکزی: دستگیری سارقان محموله ۴۵ میلیاردی کابل یک شرکت صنعتی   اراک–پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی استان ازدستگیری ۲ نفر از سارقان که اقدام به سرقت کابل برق به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی کرده بودند، خبرداد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سردار حسن مفخمی شهرستانی […]

فرمانده انتظامی استان مرکزی:

دستگیری سارقان محموله ۴۵ میلیاردی کابل یک شرکت صنعتی

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی استان ازدستگیری ۲ نفر از سارقان که اقدام به سرقت کابل برق به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی کرده بودند، خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، سردار حسن مفخمی شهرستانی درجمع خبرنگاران دراین باره اظهار داشت: به دنبال وصول یک فقره پرونده قضائی به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري پلیس آگاهی استان مرکزی ، مبنی بر به مقصد نرسیدن یک دستگاه تریلر که به همراه ۲ تریلر دیگر از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه اقدام به حمل کابل به کشور عراق کرده بودند، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس مرکزی در استعلامات به عمل آمده از مدارک ارائه شده از سوی راننده تریلر مفقود شده، دریافتند که تمامی مدارک از قبیل کارت فعاليت ناوگان عمومي، کارت فعاليت راننده حرفه اي، گواهينامه، کارت شناسايي و دیگر مدارک جعلی بوده و او مشخصات اعلامی در هنگام تحویل بار را از دیگر مشخصات کارت های رانندگان فعال در شرکت باربری مورد نظر برداشته تا در هنگام استعلام مشخصات رانندگان، کاربر سامانه حمل و نقل متوجه جعلي بودن مدارک نشود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی، با اشاره به تكميل تحقيقات و دستگيري ۲ متهم در اين خصوص یادآور شد: این متهمان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی در قالب جعل و کلاهبرداری بودند، با مشاهده مستندات و مدارک قانونی کارآگاهان پلیس، چاره ای جز بیان حقیقت نداشتند و در نهایت به سرقت قرقره های کابل برق با یک دستگاه کامیون تریلر، به ارزش تقریبی ۴۵ میلیارد ریال از یک شرکت صنعتی در شهرستان ساوه با مشارکت دیگر همدستانشان اعتراف کردند.

مفخمی شهرستانی با اشاره به تلاش ماموران به منظور شناسایی و دستگيري سايرمتهمان افزود: متهمان دستگیر شده در این عملیات پلیسی پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.