دولت به تنهایی توان تامین هزینه حوزه سلامت را ندارد / فعالیت اسنپ در حوزه خرید و فروش دارو تخلف است

مهر 3, 1401
103 بازدید

معاون وزیربهداشت کشور: دولت به تنهایی توان تامین هزینه حوزه سلامت را ندارد / فعالیت اسنپ در حوزه خرید و فروش دارو تخلف است اراک پایگاه خبری چشم براه: معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: دولت‌ها توان تامین هزینه های حوزه درمان و سلامت را به تنهایی ندارند ضروری است که […]

معاون وزیربهداشت کشور:

دولت به تنهایی توان تامین هزینه حوزه سلامت را ندارد / فعالیت اسنپ در حوزه خرید و فروش دارو تخلف است

اراک پایگاه خبری چشم براه:
معاون وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی کشور گفت: دولت‌ها توان تامین هزینه های حوزه درمان و سلامت را به تنهایی ندارند ضروری است که از ظرفیت‌ سمن ها در این حوزه استفاده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه بهرام دارابی در نشست با انجمن‌های داروسازان و شرکت های داروسازی استان آن مرکزی در اراک افزود: برای کمک به تامین داروی بیماران تحت درمان صندوقی ایجاد شده و تلاش می شود تا هزینه این بیماران به صفر برسد.

وی با اشاره به اینکه در کنار حمایت از تولید داخل سلامت مردم نیز در اولویت قرار دارد اظهار کرد: سیاست ها و تصمیمات غلط در حوزه کرونا مشکلات بسیاری برای کشور رقم زد اما تامین دارو برای درمان مبتلایان به کرونا به هر روش و با توجه به مصلحت کشور تأمین شد.

وی با اشاره به ممنوعیت دارو در بستر فضای مجازی افزود: توزیع دارو بر اساس قانون فقط باید در داروخانه ها و زیر نظر مسئول فنی انجام شود و فعالیت اسنپ در حوزه خرید و فروش و توزیع دارو تخلف محرز و آشکار است.