رشد ۷۶ درصدی حمایت های مراکز نیکوکاری استان مرکزی به نیازمندان

بهمن 11, 1400
391 بازدید

رشد ۷۶ درصدی حمایت های مراکز نیکوکاری استان مرکزی به نیازمندان اراک‌– معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی از رشد ۸۶ درصدی کمک‌های مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان خبر داد و گفت در ۱۰ ماه سال جاری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان از سوی مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است. […]

رشد ۷۶ درصدی حمایت های مراکز نیکوکاری استان مرکزی به نیازمندان

اراک‌– معاون توسعه مشارکت‌های کمیته امداد استان مرکزی از رشد ۸۶ درصدی کمک‌های مراکز نیکوکاری به نیازمندان استان خبر داد و گفت در ۱۰ ماه سال جاری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد و ۳۶۳ میلیون تومان از سوی مراکز نیکوکاری به نیازمندان کمک شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه؛ شاپور جلالی اظهار کرد: این حمایت ها در قالب کمک‌های نقدی؛ خدمات و تخفیفات برای نیازمندان ارائه شده است؛
که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد رشد را نشان می دهد

وی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری خدمت محور و در انجام امور خیر و رسیدگی به فقرا و نیازمندان پیشگام هستند، گفت:کمیته امداد استان مرکزی با هدف واگذاری امور خیربه عموم مردم، تسریع در رسیدگی به امور فقرا،بهره گیری از ظرفیت های موجود در درون محله ها،تنوع بخشی به فعالیت ها و خدمات قابل ارائه به فقرا و نیازمندان اقدام به ایجاد مراکز نیکوکاری نموده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد؛ از فعالیت ۳۰۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: مراکز نیکوکاری طی ۱۰ ماهه سالجاری بیش از ۱۲۵ میلیاردو ۳۶۳ میلیون تومان در قالب کمک های نقدی،غیر نقدی،خدمات و تخفیفات برای نیازمندان ارائه داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷۶ درصد رشد داشته است.
وی اضافه کرد: مراکز نیکوکاری با مسئولیت پذیری و مشارکت هیاًت عامل در حال فعالیت بوده و به صورت محله محور با شناسایی نیازمندان و بهره گیری از ظرفیت خیرین،نیکوکاران،هیات امنای مساجد، معتمدین محلی در رفع فقر و محرومیت تلاش می کنند.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۹هزار ۱۶۶ نفر خیر و نیکوکار به همراه ۵۲ هزار و ۷۰۲ نفر نیازمند در شبکه ملی نیکوکاری ثبت شده و مراکز نیکوکاری در شش سبد نیازمند ی شامل کمک معیشت؛ درمان؛ فرهنگی؛ مسکن و اشتغال فعالیت می کنند.