سامانه جامع امدادهوشمند کمیته امداد استان مرکزی رونمایی شد

سامانه جامع امدادهوشمند کمیته امداد استان مرکزی رونمایی شد
آذر 6, 1400
645 بازدید

سامانه جامع امدادهوشمند کمیته امداد استان مرکزی رونمایی شد اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از تاسیس و راه اندازی سامانه جامع امداد هوشمند با هدف ارائه مطلوب به جمعیت هدف این نهاد حمایتی خبرداد. به گزارش خبزنگار سایت خبری چشم براه، مجید مومنی در نشست خبری با رسانه های استان مرکزی در اراک با […]

سامانه جامع امدادهوشمند کمیته امداد استان مرکزی رونمایی شد

اراک– مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از تاسیس و راه اندازی سامانه جامع امداد هوشمند با هدف ارائه مطلوب به جمعیت هدف این نهاد حمایتی خبرداد.

به گزارش خبزنگار سایت خبری چشم براه، مجید مومنی در نشست خبری با رسانه های استان مرکزی در اراک با اشاره به اینکه سامانه جامع امداد هوشمند و کارآمد با هدف شناسایی خیرین و مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی وخدمات بهتر طراحی و راه اندازی شده است، اظهار کرد: این سامانه همزمان با سراسر کشور برای بهبود مدیریت خدمات و به روزرسانی اطلاعات فردی و بالیش اطلاعات مددجویان کاربرد دارد.

وی افزود: طرح پایش اطلاعات مددجویان آغاز شده و ثبت اطلاعات پایه برای ورود به سامانه جامع امداد هوشمند کارآمد شامل کد ملی، کد پستی و شماره تلفن همراه سرپرست خانوار است.

مومنی افزود: مدجویان ویاخیرین می توانند از طریق نشانی soha.emdad.ir وارد سامانه امداد هوشمند و کارآمد شوند و نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: مددجویان می‌توانند از طریق گوشی تلفن هوشمند و یا با مراجعه به پیشخوان دولت برای ثبت‌نام اطلاعات فردی در این سامانه اقدام کنند.

مومنی افزود: ۳۲ فرآیند در این سامانه پیش‌بینی شده که اکنون سه مورد شامل پرداخت کمک، شناسایی نیازمندان و نیازسنجی انجام می‌شود و در سال آینده تمام فرآیندها قابل پیاده‌سازی است.

وی اظهار داشت: سامانه قابلیت اتصال به ۲۷ سرویس را دارد که اکنون ۱۸ سرویس آن فعالیت دارد.