سرپرست هیأت دوومیدانی استان مرکزی منصوب شد

بهمن 8, 1401
303 بازدید

سرپرست هیأت دوومیدانی استان مرکزی منصوب شد   اراک –پایگاه خبری چشم براه: بر اساس پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حکمی از سوی رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، داوود بهرامی به سمت سرپرست هیأت دو و میدانی استان مرکزی منصوب شد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه ، […]

سرپرست هیأت دوومیدانی استان مرکزی منصوب شد

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
بر اساس پیشنهاد مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی در حکمی از سوی رئیس فدراسیون دو و میدانی جمهوری اسلامی ایران، داوود بهرامی به سمت سرپرست هیأت دو و میدانی استان مرکزی منصوب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری چشم براه ، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، داود بهرامی کارشناس ارشد تربیت بدنی از ورزشکاران اسبق تیم ملی و قهرمانان ملی و کشوری این رشته میباشد.
بر اساس این گزارش، در متن حکم انتصاب سرپرست هیات دوومیدانی استان مرکزی آمده است:

جناب آقای داود بهرامی

به استناد ماده ۷ آئین نامه هیاتهای ورزشی استانها ؛ بنا به پیشنهاد اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست هیات دوومیدانی آن استان تا برگزاری مجمع منصوب میشوید.
امید است با اتکال با نیروهای لایزال الهی و با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان مکرزی در انجام وظایف محوله موفق و موید بوده و نسبت به تهیه مقدمات برگزاری مجمع آن هیات حداکثر تا ۴ماه آینده اقدام لازم بعمل آید.
هاشم صیامی رئیس فدراسیون دوومیدانی جمهوری اسلامی ایران