سپاه پاسداران در مقاطع مختلف مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است

اردیبهشت 1, 1401
131 بازدید

استاندار مرکزی: سپاه پاسداران در مقاطع مختلف مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است   اراک- پایگاه خبری چشم براه: استاندار مرکزی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پویایی و نشاط به معنای واقعی در مقاطع مختلف از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های کشور صیانت و پاسداری کرده است. به گزارش پایگاه خبری جشم براه، فرزاد […]

استاندار مرکزی:

سپاه پاسداران در مقاطع مختلف مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی است

 

اراک- پایگاه خبری چشم براه:
استاندار مرکزی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پویایی و نشاط به معنای واقعی در مقاطع مختلف از ارزش‌های انقلاب اسلامی در همه عرصه‌های کشور صیانت و پاسداری کرده است.
به گزارش پایگاه خبری جشم براه، فرزاد مخلص الائمه در آستانه فرارسیدن دوم اردیبهشت مصادف با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سپاه افتخارات بزرگ و حماسه های ماندگار خلق کرده است، اظهار کرد: سپاه برای رفع مشکلات مردم در همه عرصه و صحنه ها مجاهدانه و مخلصانه در میدان خدمت‌رسانی حاضر است.

وی ولایتمداری، تکلیف مداری، مردم محوری و معنویت را از ویژگی‌های برجسته سپاه عنوان کرد و افزود: کارنامه موفق و درخشان سپاه در بخش‌های مختلف مؤید تلاش مخلصانه برای پیشرفت همه جانبه انقلاب و توانمند شدن ایران اسلامی در همه ابعاد است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: سپاه به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه های قدرت تبدیل شده است. چراکه سپاه در جبهه های مختلف از جمله دفاعی، سازندگی، علم و فناوری، محرومیت‌زدایی، جبهه مقاومت، حل مشکلات مناطق مناطق محروم و حاشیه نشین و رفع آسیب‌های اجتماعی، نهضت کمک مومنانه، وحدت و همدلی میان اقوام و مذاهب و مبارزه با گروه‌های تروریستی پیش رو و کارنامه درخشانی از خود باقی گذشته است. و همه اینها سپاه را به یکی از اصلی ترین مولفه های قدرت تبدیل کرده است.