شفافیت مالی؛ پیشگیری از فساد؛ توازن در خدمت رسانی مناطق رویکرد شهرداری اراک

آبان 13, 1400
408 بازدید

شهردار جدید اراک: شفافیت مالی؛ پیشگیری از فساد؛ توازن در خدمت رسانی مناطق رویکرد شهرداری اراک اراک– شهردار جدید اراک گفت: برنامه شهرداری اراک در آینده بر اساس اجرای قانون؛ اجرای طرح جامع تفصیلی اراک؛ انضباط مالی؛ شفافیت کامل و پیشگیری نظام مند از رانت و فساد دنبال می‌شود. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم […]

شهردار جدید اراک:
شفافیت مالی؛ پیشگیری از فساد؛ توازن در خدمت رسانی مناطق رویکرد شهرداری اراک

اراک– شهردار جدید اراک گفت: برنامه شهرداری اراک در آینده بر اساس اجرای قانون؛ اجرای طرح جامع تفصیلی اراک؛ انضباط مالی؛ شفافیت کامل و پیشگیری نظام مند از رانت و فساد دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ دکتر علیرضا کریمی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه شهرداری اراک با اشاره به اینکه جلب اعتماد عمومی و عمران وآسایش شهر و شهروندان در لوح و اولویت کاری شهرداری قرار دارد، اظهار کرد: حرکت و برنامه در دوره جدید شهرداری در مسیر برون رفت از این شرایط و رفع ذهنیت‌های منفی نسبت به اراک طراحی خواهد شد. و ترویج گفتمان و روحیه خدمت؛ تحقق فلسفه وجودی شهرداری با خدمت‌رسانی متوازن و صادقانه از سوی شهرداری اراک را از دیگر رویکردهای شهرداری عنوان کرد.

کریمی با اشاره به اینکه الگوی عملی شهرداری در خدمت رسانی به مردم، شهید باکری خواهد بود، افزود: پیگیری توسعه متوازن و عدالت محوری در توزیع امکانات در شهرداری دنبال می شود و فاصله بین مناطق کم برخوردار و برخوردار را کم می کنیم. اراک فقط شامل مناطق ویژه نمی شود، این شهر ۸ هزار هکتار وسعت دارد و همه نقاط آن برای شهرداری یکسان دیده می شود.

شهردار اراک؛ توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی را یکی از اولویت های شهرداری اراک عنوان کرد و گفت: ارتقای نشاط اجتماعی با اجرای برنامه ها و فعالیت های شهرداری، ترویج رعایت حقوق شهروندی، اداره شهر با روش های نوین و علمی و حرکت به سمت شهر دیجیتال، مشارکت سرمایه گذاران در امور شهر و پروژه های شهری، توجه به ظرفیت افراد شایسته، زنان و جوانان کارآمد به جهت اجرای برنامه ها و اجرای طرح های خانواده محور، ورزشی و تفریحی از جمله رویکرد شهرداری اراک برای آینده به شمار می رود و در صدد جلب رضایت خانواده ها و شهروندان خواهیم بود.

وی بیان کرد: در این دوره شاهد انضباط مالی، شفافیت کامل و پیشگیری نظام مند از رانت و فساد خواهیم بود و این امور با جدیت دنبال می شود