شهروندان از پرداخت پول به متکدیان جدأ پرهیز کنند

اردیبهشت 12, 1401
320 بازدید

شهروندان از پرداخت پول به متکدیان جدأ پرهیز کنند   اراک– پایگاه خبری چشم به راه: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک گفت: شهروندان با کمک نکردن به متکدیان؛ به حذف پدیده نازیبای تکدی‌گری کمک شایانی می‌کنند. به گزارش پایگاه خبری چشم براه، ناصر عسگری ضمن بیان اینکه در عملیات جمع آوری و ساماندهی متکدیان […]

شهروندان از پرداخت پول به متکدیان جدأ پرهیز کنند

 

اراک– پایگاه خبری چشم به راه: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری اراک گفت: شهروندان با کمک نکردن به متکدیان؛ به حذف پدیده نازیبای تکدی‌گری کمک شایانی می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه، ناصر عسگری ضمن بیان اینکه در عملیات جمع آوری و ساماندهی متکدیان شهر اراک، ۱۰متکدی جمع‌آوری و ساماندهی شده است، افزود: عوامل اجرایی شهرداری در عملیاتی با همکاری فرمانداری؛ نیرروی انتظامی، اداره های بهزیستی و کمیته امداد اقدام به جمع‌آوری و ساماندهی، ۱۰متکدی در سطح شهر کردند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد متکدی شناسایی شده جهت تعیین تکلیف به نماینده دستگاه‌های مربوطه تحویل شدند ؛ افزود: از ۱۰ نفر متکدی شناسایی شده؛ ۵ نفر متکدی حرفه‌ای و ۵ نفر دیگر نیز تحت پوشش نهادهای خیریه و دولتی قرار دارند.
عسگری بیان کرد: برای حذف پدیده تکدی گری، شهروندان می توانند با کمک نکردن به این افراد سهم بسزایی در حذف این پدیده نازیبای شهری داشته باشند.