عامل اصلی چاقوکشی در شهربازی خمین دستگیر شد

فروردین 9, 1401
489 بازدید

فرمانده انتظامی خمین خبری داد؛ عامل اصلی چاقوکشی در شهربازی خمین دستگیر شد   اراک–پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری عامل اصلی چاقوکشی در شهربازی این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” هادی افراسیابی گفت : چند شب گذشته […]

فرمانده انتظامی خمین خبری داد؛

عامل اصلی چاقوکشی در شهربازی خمین دستگیر شد

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از دستگیری عامل اصلی چاقوکشی در شهربازی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” هادی افراسیابی گفت : چند شب گذشته ، ۳ جوان ناشناس در پی نزاع و درگیری به وجود آمده با کارکنان شهربازی شهرستان خمین ، به وسیله چاقو ، اقدام به مجروح و زخمی کردن دو نفر از کارکنان شهربازی می کنند که با توجه به ، انتشار تصاویر مربوط به صحنه درگیری در فضای مجازی و خدشه دار شدن امنیت روانی شهروندان از این موضوع ، پیگیری و دستگیری متهمان ، به صورت ویژه ، در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پلیس ، با انجام اقدامات تخصصی ، در همان لحظات اولیه ، هویت هر سه متهم را شناسایی و پس از هماهنگی مرجع قضایی و اخذ حکم ورود به منزل ، جهت دستگیری آنان اقدام می نماید، که پس از مراجعه پلیس به محل سکونت متهمان ، مشخص می‌شود هر ۳ متهم ، متواری شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین اظهار کرد: با هماهنگی های به عمل آمده پلیس و مقام قضایی ، در خصوص پیگیری ویژه این پرونده و انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس ، نهایتاً، نفر اصلی چاقوکشی ، دستگیر و پس از تشکیل پرونده ، تحویل مقامات قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین؛ با اشاره به روند بهبودی مجروحان این نزاع در بیمارستان و همچنین ادامه تحقیقات و اقدامات پلیسی جهت دستگیری ۲ متهم دیگر این پرونده ، افزود: امنیت شهروندان ، خط قرمز پلیس است و با کسانی که با انجام اقدامات ماجراجویانه ، امنیت و آرامش عمومی و روانی مردم را برهم بزنند با جدیت و قاطعیت برخورد خواهد شد.