عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خمین به دام پلیس افتاد

مرداد 27, 1401
153 بازدید

فرمانده انتظامی خمین خبرداد ؛ عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خمین به دام پلیس افتاد   اراک –پایگاه خبری چشم براه: فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی درفضای مجازی و کشف یک قبضه سلاح کمری با ۱۳ تیر جنگی دربازرسی از منزل متهم در این شهرستان خبرداد. […]

فرمانده انتظامی خمین خبرداد ؛

عامل تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خمین به دام پلیس افتاد

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
فرمانده انتظامی شهرستان خمین از شناسایی و دستگیری عامل تشویش اذهان عمومی درفضای مجازی و کشف یک قبضه سلاح کمری با ۱۳ تیر جنگی دربازرسی از منزل متهم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هادی افراسیابی اظهار کرد: کارشناسان پليس پس از آنکه با رصد و پايش فضاي مجازي ، از فعالیت توهین آمیز یک كانال اینستا گرامي با درج مطالبي عليه نظام اسلامی به قصد تشويش اذهان عمومی مطلع شده و بلافاصله بررسی این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خمین با اقدامات فنی و اطلاعاتی مدیر کانال اینستاگرامی را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم با دستگاه قضائی در اقدامی غافلگیرانه او را دستگیر و در بازرسی از خودرو و منزلش یک قبضه کلت کمری به همراه خشاب و تعداد ۱۳ فشنگ جنگی و یک دستگاه گوشی همراه و یک عدد قمه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمین افزود: متهم در بازجوئی های اولیه مأموران منکر هرگونه جرمی بوده كه در مواجهه با مستندات ارائه شده، سرانجام به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

سرهنگ افراسيابي در پايان با اشاره به اينكه طبق ماده ۱۸ قانون جرائم رايانه اي هر كس به وسيله سامانه هاي رايانه اي يا مخابرات اقدام به تشویش اذهان عمومی نماید به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود، از شهروندان خواست تا درصورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در فضای مجازی مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.