قاتل فراری از قانون در کمتر از ۳ ساعت به دام پلیس افتاد

مرداد 16, 1401
191 بازدید

با تلاش ماموران پلیس ؛ قاتل فراری از قانون در کمتر از ۳ ساعت به دام پلیس افتاد   اراک –پایگاه خبری چشم براه: رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوانی در یک نزاع خیابانی در شب گذشته در اراک خبر داد و گفت: قاتل متواری با تلاش ماموران در […]

با تلاش ماموران پلیس ؛

قاتل فراری از قانون در کمتر از ۳ ساعت به دام پلیس افتاد

 

اراک –پایگاه خبری چشم براه:
رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی از شناسایی و دستگیری عامل قتل جوانی در یک نزاع خیابانی در شب گذشته در اراک خبر داد و گفت: قاتل متواری با تلاش ماموران در کمتر از ۳ ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه: سرهنگ کامیار چهری در تشریح جزئیات این خبر بيان كرد: در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع يك فقره درگيري منجر به قتل در يكي از محله‌هاي شهرستان اراک، بلافاصله بررسي موضوع در دستور كار ماموران انتظامی و گارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه جوانی در یک نزاع و با ضربات چاقو به قتل رسیده و قاتل از محل متواري شده است.

چهری گفت: ماموران با تحقيقات فني و تخصصي موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شهرستان خنداب شناسايي و طی هماهنگی با مقام قضایی و با همکاری عوامل انتظامی شهرستان خنداب قاتل را طی یک عمليات ضربتي و در کمتر از ۳ ساعت دستگير كنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مرکزی خاطرنشان کرد: متهم پس از اعتراف به قتل و جهت سير مراحل قانوني با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.