قدرت نمایی ورزشکاران بسیج استان مرکزی در صحنه جهانی

قدرت نمایی ورزشکاران بسیج استان مرکزی در صحنه جهانی
مهر 16, 1400
538 بازدید

  اراک– ۲ ورزشکار کاراته کای استان مرکزی از تیم کاراته ذوالفقار بسیج استان مرکزی در پیکارهای جهانی و کیوکوشین کاراته ۲۰۲۱ جهان با اقتدار قدرت‌نمایی کردند. بنیان گذارکاراته شین رزم ذولفقار ایران در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم به راه اظهار کرد: مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ۲۰۲۱ با شرکت کشورهای ایران آلمان، هند، […]

 

اراک– ۲ ورزشکار کاراته کای استان مرکزی از تیم کاراته ذوالفقار بسیج استان مرکزی در پیکارهای جهانی و کیوکوشین کاراته ۲۰۲۱ جهان با اقتدار قدرت‌نمایی کردند.

بنیان گذارکاراته شین رزم ذولفقار ایران در گفتگو با خبرنگار سایت خبری چشم به راه اظهار کرد: مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ۲۰۲۱ با شرکت کشورهای ایران آلمان، هند، عراق، افغانستان، ژاپن، کویت، لبنان لیبی، مکسیلو، مراکش، پاکستان، جزیره رئونیون، روسیه، عربستان سعودی، سوریه، ترکیه و انگلستان در کشورآلمان برگزار شد.

غلامعباس خوانساری افزود: در این پیکارهای جهانی علیرضا خوانساری موفق شد با اقتدار رقبای خود را شکست دهد و مدال طلای مسابقات را گردن آویز خود کند. و رضا خوانساری نیز موفق به کسب مقام سوم و به مدال برنز دست یافت. در رده‌بندی کلی نیز ایران، ۵ مدال طلا ۳ نقره و ۴ برنز را کسب کرد.

بر اساس این گزارش، در پی موفقیت ورزشکاران قهرمان تیم ذوالفقار بسیج استان مرکزی در مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ۲۰۲۱ و اهتزاز پرچم پرافتخار کشورمان در این میدان نبرد، از سوی روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی پیام تبریک منتشر شد که متن پیام را در زیر میخوانیم.

«بسم الله الرحمن الرحیم
افتخارآفرینی غرورانگیز و عزت‌بخش فرزندان برومند دیار حضرت امام خمینی(ره) و کسب مدال‌ های ارزشمند طلا و نقره توسط دو قهرمان رشید تیم کاراته ذوالفقار بسیج استان مرکزی آقایان «علیرضا خوانساری» و «رضا خوانساری» که موجب شادکامی هموطنان و هم استانی ها و به اهتزاز درآمدن پرچم پرافتخار ایران اسلامی در این آوردگاه جهانی گردید، را به این قهرمانان بین المللی و دلاورمردان با اخلاق و خانواده‌های محترم آنان و مردم قهرمان استان مرکزی تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم.
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی با قدردانی از تلاش‌های ارزنده سایر اعزای کاروان ورزشی کشورمان در مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته ۲۰۲۱ در آلمان ؛ افتخارآفرینی‌های روزافزون فرزندان ملت ایران در آوردگاه‌های بین‌المللی و اعتلای هرچه بیشتر نام ایران اسلامی را از پیشگاه حق تعالی آرزو می‌کند.
روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی