قطار آلومینیوم اراک برروی ریل پیروزی حرکت می‌کند

قطار آلومینیوم اراک برروی ریل پیروزی حرکت می‌کند
آبان 10, 1400
410 بازدید

سرمربی تیم آلومینیوم: قطار آلومینیوم اراک برروی ریل پیروزی حرکت می‌کند اراک– سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛ گفت: قطار آلومینیوم بر روی ریل پیروزی حرکت می‌کند و هر روز بر سرعت خود می افزاید. پیروزی در کنار نظم و انضباط در تیم و بازی فنی و تماشاگر پسند برایمان اصل است. به گزارش خبرنگار سایت […]

سرمربی تیم آلومینیوم:
قطار آلومینیوم اراک برروی ریل پیروزی حرکت می‌کند

اراک– سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک؛ گفت: قطار آلومینیوم بر روی ریل پیروزی حرکت می‌کند و هر روز بر سرعت خود می افزاید. پیروزی در کنار نظم و انضباط در تیم و بازی فنی و تماشاگر پسند برایمان اصل است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، رسول خطیبی بعد از پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: آنچه مورد نظر بود و توصیه شده بود؛ بچه ها به خوبی در دیدار امروز مقابل پرسپولیس اجرا کردند و از شکل دفاعی تیم؛ در سه بازی اخیر راضی هستم. شکل دفاعی آلومینیوم تاکنون در لیگ برتر فصل جدید نمونه بوده است. که این روند و روش همچنان ادامه دارد.

وی افزود: ما می‌توانستیم با تعداد گل بیشتر بازی را پایان دهیم اما همین که سه امتیاز گرفتیم خدا را شاکر هستیم.

وی خاطرنشان کرد: کسانی را که بازی امروز را دیدند فکر می کنم نمره قبولی را به آلومینیوم بدهند حتی هواداران پرسپولیس نیز این نمرقبولی به آلومینیوم خواهند داد.
رسول خطیبی خاطرنشان‌کرد: همان‌طور که در نشست روز گذشته پیش از بازی در نشست خبری قول داده بودند که از هر لحاظ فوتبال زیبایی را شاهد باشیم که این مورد از سوی بازیکنان محقق شد. و ضمن ارائه فوتبال زیبا و کاملاً فنی و تماشاگر پسند؛ از سه امتیاز بازی را هم به دست آوردیم.
خطیبی بیان کرد: البته درکنار این پیروزی ها نباید کار اصلی را فراموش کنیم و این پیروزی ها نباید غرور کاذب در تیم ایجاد کنند. البته صفا و صمیمیت و یگانگی که در تیم بین بچه ها وجود دارد می‌تواند از دیگر عوامل پیروزی باشد که امیدواریم این روند تا پایان فصل همچنان ادامه داشته باشد تا ما بتوانیم در موقعیت و شرایط خوبی در جدول قرار بگیریم که این هم با روحیه ای که بچه‌ها وجود دارد دور از انتظار نیست.