«مائده» ورزشکار استان مرکزی مدال برنز قهرمانی کشور اسکواش دریافت کرد

مرداد 16, 1401
223 بازدید

«مائده» ورزشکار استان مرکزی مدال برنز قهرمانی کشور اسکواش دریافت کرد   اراک– پایگاه خبری چشم براه: مائده عزیز محمدی ورزشکار استان مرکزی، در رقابت‌های قهرمانی دختران اسکواش رده سنی کمتر از ۱۹ سال بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این پیکارها را دریافت کرد. رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی در گفتگو با پایگاه […]

«مائده» ورزشکار استان مرکزی مدال برنز قهرمانی کشور اسکواش دریافت کرد

 

اراک– پایگاه خبری چشم براه:
مائده عزیز محمدی ورزشکار استان مرکزی، در رقابت‌های قهرمانی دختران اسکواش رده سنی کمتر از ۱۹ سال بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این پیکارها را دریافت کرد.

رئیس هیأت اسکواش استان مرکزی در گفتگو با پایگاه خبری چشم براه گفت: عزیزمحمدی در یک هشتم نهایی این رقابت‌ها توانست با یک بازی ديدني بهار قائدی از شهر میزبان (شیراز) را پشت سربگذارد و سپس به دیدار نیمه نهایی راه یابد.

سوسن طوفانی افزود: در نهایت بعد از دو بازی نیمه نهایی وی به همراه دیانا مقری از گلستان به مقام سوم مشترک قهرمانی دختران کشور رسید.

وی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی دختران اسکواش کشور رده هاي سني کمتر از هفده و نوزده سال در تاریخ دوازدهم لغایت چهاردهم مرداد ماه ۱۴۰۱ با حضور ۵۹ بازیکن از استان هاي مختلف و به میزبانی استان فارس، شهر شیراز برگزار شد.
نتایج کامل این دوره از رقابت ها به شرح زیر است:
مقام اول: فاطمه فلاحتی (یزد)
مقام دوم: نرگس سلطانی ( گلستان)
مقام سوم مشترک: مائده عزیز محمدی (مرکزی)، دیانا مقری (گلستان).
.