مجمع سالیانه هیأت های استانی ورزش سه گانه به طور مرتب برگزار شود

مجمع سالیانه هیأت های استانی ورزش سه گانه به طور مرتب برگزار شود
آذر 14, 1401
204 بازدید

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه: مجمع سالیانه هیأت های استانی ورزش سه گانه به طور مرتب برگزار شود   اراک–پایگاه خبری چشم براه: هیأت‌های استانی ورزش سه گانه بر اساس قوانین و آیین نامه های ورزشی، مجمع سالیانه را به طور مرتب و مستمر برگزار کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل […]

رئیس فدراسیون ورزش سه گانه:

مجمع سالیانه هیأت های استانی ورزش سه گانه به طور مرتب برگزار شود

 

اراک–پایگاه خبری چشم براه:
هیأت‌های استانی ورزش سه گانه بر اساس قوانین و آیین نامه های ورزشی،
مجمع سالیانه را به طور مرتب و مستمر برگزار کنند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری چشم براه به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی، رئیس فدراسیون ورزش سه گانه در مجمع
سالانه هیأت ترای اتلون استان مرکزی با بیان مطلب بالا افزود: برگزاری مجمع ازوظایف اعضای هیأت است و بر اساس آن تقویم عملیاتی و بودجه سالیانه هیأت، عملکرد در یک سال اخیر برگزار خواهد شد.
مهدی گودرزی افزود: هیات ورزش سه‌گانه استان مرکزی در مرحله شناسایی رئیس به سر می‌برد و برگزاری مجمع سالیانه این بستر را فراهم کرده است تا اعضاء در راستای انتخاب فردی لایق که بتواند وظایف خود را منطبق با آیین‌نامه‌ها و قوانین انجام دهد، به جمع‌بندی برسند.
وی با اشاره به ساختار سهامی فدراسیون برای تلاش همه ارکان کشوری و استانی برای رشد و توسعه این رشته اظهار کرد: هفته اخیر، اجلاس جهانی ترای اتلون برگزار شد و ما نیز در فدراسیون با توجه به تصمیمات اتخاذ شده برای رشد و توسعه این رشته ورزشی برنامه ریزی و ریل گذاری ساختار این رشته را نیز در هیات ها به همین شکل برنامه ریزی خواهیم کرد.

براساس این گزارش، معاون ورزشی اداره کل نیز در حاشیه برگزاری این مجمع عمومی گفت: اداره کل در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی شرایطی را رقم زده که با نهادهای فرهنگی و اداری ارتباطات خوبی وجود دارد امیدواریم بتوانیم بستر مناسبی برای رشد این رشته پرطرفدار و ترکیبی را در استان مرکزی فراهم کنیم و این مهم با همت هیئت و پشتیبانی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان تحقق پیدا می کند.
یحیی زاهدی با بیان این که کشف استعداد‌ها و آموزش باید در راس برنامه‌های هیئت سه گانه در استان باشد،افزود: باید این رشته پرطرفدار المپیکی را هر چه بیشتر به مردم معرفی کرد.
گفتنی است، اعضای شرکت کننده در این مجمع نیز به بیان مسائل و مشکلات موجود و پیشنهادهایی برای بهتر امورات هیات پرداختند.