مدیرسازی برای واحدهای مختلف حوزه سلامت استان مرکزی مغفول مانده

دی 19, 1400
438 بازدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در آئین معارفه رئیس بیمارستان امیرالمومنین: مدیرسازی برای واحدهای مختلف حوزه سلامت استان مرکزی مغفول مانده اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدیر سازی و تربیت مدیران برای اداره واحدهای مختلف حوزه سلامت سال های مغفول مانده است. به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سید محمد جمالیان در […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در آئین معارفه رئیس بیمارستان امیرالمومنین:

مدیرسازی برای واحدهای مختلف حوزه سلامت استان مرکزی مغفول مانده

اراک– رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مدیر سازی و تربیت مدیران برای اداره واحدهای مختلف حوزه سلامت سال های مغفول مانده است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه، سید محمد جمالیان در آئین معارفه وتکریم رئیس بیمارستان امیر المومنین اراک، ضمن بیان اینکه همه ی واحد های زیرمجموعه باید به فکر توسعه ی حوزه سلامت و دانشگاه باشند، اظهار کرد: تمام زیرمجموعه های تابعه باید با نگاه و مدیریت سیستماتیک، به فکر توسعه و پیشرفت کلان دانشگاه علوم پزشکی باشند.

وی افزود: رؤسا و مدیران بیمارستانی در کنار سایر واحد های زیرمجموعه، می توانند با همدلی و وفاق به عنوان پایه هایی برای پیشرفت و توسعه ی روزافزون کلان و کلی مجموعه بهداشت و درمان گام بر دارند و در این راه نقش مهمی هم دارند و می توانند ایفا کنند.

وی بیان کرد :متاسفانه نگاه منفعل و فردی در سالهای گذشته باعث شد در رسیدن و کمال و شکوفایی و تبدیل شدن به دانشگاه سطح یک از بسیاری از دانشگاه ها عقب بیافتیم اما می توان با تغییر نگرش و نگاه سیستمی،این عقب افتادگی را جبران کرد و به پیشرفت رسید.

جمالیان خاطر نشان کرد : مدیر سازی و تربیت مدیران برای اداره واحد های مختلف حوزه ی سلامت نیز یکی از چالش ها و مواردی بوده که در این سال ها مغفول مانده که باید برای آن برنامه ریزی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود : با تلاش و خدمت صادقانه ی همکاران در همه ی واحد ها و به امید پروردگار متعال، دانشگاه علوم پزشکی اراک در آینده نه چندان دور به سطح یک تبدیل خواهد شد.

جمالیان یادآور شد : در روزهای کرونایی که با مشکلات و کمبوده ای زیادی دست و پنجه نرم می کردیم، برنامه ریزی دقیق و کامل برای چشم انداز آینده ی دانشگاه کمی مشکل بود، ولی حالا که اوضاع کمی بهتر شده و شرایط نسبتا آرام تر و پایدار است، می توان با دقت و نظم کامل به فکر آینده بود و برای رسیدن به توسعه و پیشرفت،هدف و ریل گذاری نمود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک، در پایان از زحمات خانی دخت به خصوص در زمان کرونا و تلاش برای مهار سه موج این بیماری تشکر و ضمن آروزی موفقیت برای، علی صدوق، سرپرست جدید این مرکز درمانی ،توجه به حوزه ی آموزش و آموزش با کیفیت دانشجویان و فراهم کردن زیرساخت های لازم را خواستار شد.