مشکلات ساختاری میدان میوه و تره بار اراک موجب گرانی میوه

دی 15, 1400
637 بازدید

شهردار اراک مطرح کرد: مشکلات ساختاری میدان میوه و تره بار اراک موجب گرانی میوه اراک– شهردار اراک؛ مشکلات ساختاری میدان بزرگ میوه و تره بار اراک را موجب گرانی میوه در این شهر عنوان کرد و گفت: مجموعه شهرداری با ارائه خدمات حداکثری؛ به دنبال کسب و رفاه و رضایت شهروندان در حوزه عرضه […]

شهردار اراک مطرح کرد:

مشکلات ساختاری میدان میوه و تره بار اراک موجب گرانی میوه

اراک– شهردار اراک؛ مشکلات ساختاری میدان بزرگ میوه و تره بار اراک را موجب گرانی میوه در این شهر عنوان کرد و گفت: مجموعه شهرداری با ارائه خدمات حداکثری؛ به دنبال کسب و رفاه و رضایت شهروندان در حوزه عرضه میوه و تره بار است.

به گزارش خبرنگار سایت خبری چشم براه؛ علیرضا کریمی با اشاره به اینکه علاوه برپیگیری کاهش قیمت میوه دراراک و کاهش ترافیک در هسته مرکزی ناشی از تردد شهروندان برای تهیه میوه و تره بار افزود: احداث میادین میوه و تره بار محلی در نقاط مختلف شهر اراک از جمله ایجاد دو مجموعه در شهرک پردیس و خیابان جهانگیری در دستور کار قرار دارد.

شهردار اراک اظهار کرد: در بررسی موضوع گرانی میوه در شهر اراک مشکلات ساختاری میدان بزرگ میوه و تره‌بار باعث گرانی میوه در شده است و زیرساخت های رفاهی جهت اسکان و استراحت برای رانندگان که میوه را از شمال یا جنوب کشور فراهم می‌آورند در این میدان وجود ندارد.

کریمی بیان کرد: مجموعه شهرداری با ارائه خدمات حداکثری به دنبال کسب رفاه و رضایت شهروندان در حوزه عرضه میوه و تره بار است.

وی اضافه کرد: البته این مهم مستلزم تعامل ۴ جانبه میان اداره کل اوقاف به عنوان مالک زمین؛ اداره تعاون روستایی به عنوان مدیریت فعلی مجموعه؛ اتحادیه میوه فروشان و مجموعه شهرداری می باشد تا کار بر اساس یک طرح ویژه در جهت منافع شهروندان دیده شود.